tjekk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ser foresten du ofte er innlogga streamer. bla i natt. venter på uttalelse fra deg her..... sikkert mange andre som gjør også! kansje det strømmer inn med bestillinger om dette ordner seg :) Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Vente en måned på ett klistre merke, når en er på utstilling å det står fult med mennesker forran monteren, tar det bare 15-30 minuter å få noen merker.... Så dette er vel.....bare ett bevis på hvordan det ikke skal gjøres.... Hold ut tjekk, å få denne personen ut av skapet, så han kan få litt:puke: bør komme med en GOD forklaring! å han kan jo ikke ha "glemt" deg heller siden du har tatt kontakt jevnlig.. :D Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 han Streamer høres ut som en merkelig kar, Jeg hadde ikke stolt på han hvertfall. Håper det ordner seg da tjekk! -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 :) takk igjen til både bead-lock og evolutionturbo. sjønner ikke hvorfor så mange har rakka ned på dette tidligere :( Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinapijah Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 man får billige merker på nesten alle plasser som lager altså.. Bilreklame, One2one, bildekor osv.. Er masse plasser man kan få kjøpt, til de firmaene som lager på firmabiler og lignende :) Bilklubben min har en avtale med et firma, å får bra rabatt.. Disse merkene du kjøpte betaler vi ca 50 for :) Slike bedrifter er mere seriøse :) Ditch the bitch, let`s go drifting ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 joda, legger reklame på nye lastebiler for ca 30 000 i året på bilreklamen på tunge, men syntes det var så enkelt å bare bestille herrfra når han virka så hyggelig å trivelig :( hvem bruker dere da? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 sjønner ikke hvorfor så mange har rakka ned på dette tidligere :( Jeg står fortsatt ved at du virka ekstremt masete tidligere. Både etter din egen og streamers beskrivelse av saken. Og nettopp derfor syns jeg det så ut som om han hadde sitt på det rene, mens du fremstod mer som en kravstor og vanskelig kunde. Men siden du fortsatt ikke har fått varene dine må jeg nok moderere meg litt, håper ting ordner seg og at streamer gir lyd fra seg snart. Jeg har ingen interesse av klistremerker selv, men om jeg skulle kjøpt ville det sannsynligvis ikke vært fra vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Han sendte mine igår.. fikk jeg på mail idag, så jeg tror jeg får de snart? Håper jeg:) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har han gitt no lyd i fra seg i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ser foresten du ofte er innlogga streamer. bla i natt. venter på uttalelse fra deg her..... sikkert mange andre som gjør også! kansje det strømmer inn med bestillinger om dette ordner seg :) Som han svarte på forrige siden, han gidder IKKE svare mer her. Han har mange fornøyde kunder, og levert strøkne varer. Har selv opplevd masse kødd med posten, så dette kan være sannsynlig dette. Hadde ikke du hengt han ut her, istedenfor og finne en løsning på dette med han. Så kanskje du hadde fått nye gratis, hadde iallefall jeg gjort. Har selv bestilt fra han etter jeg så dette, og stoler på at varene kommer. - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Stoler på han jeg også:) folk har det alltid så travelt:) Og om han hadde gjort seg til kjeltring for 2-300,-, så hadde det bare vært latterlig:P -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 om han har det for travelt til å ta seg av dette så må han ikke ta i mot penger for å gjøre det da :) og hadde ordna det med han om han hadde svart. å så lenge jeg ikke har de er det hannes ansvar. Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 1 måne på¨ei vare e kriminelt lenge, på den tida kan no du få en bil frå statane so å sei. useriøs e han jale fall 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 håper for hans del at han sender tsbusa varen for å ikke tape mere ansikt da :) selv om han strengttalt lovte å sende hannes på mandag også Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Da kan vel jeg komme med et innspill her også. For det første må jeg si at jeg synes det er leit om du ikke er fornøyd med handelen. Men jeg synes terskelen for å legge ut noen som svindler på forumet her har blitt jævla lav!For å si det slik, er jeg utrolig glad for at ikke jeg har støtt på en kunde som dette. Heldigvis sender jeg alltid tyngre pakker, så jeg har alltid et sporingsnummer som beviser at jeg har gjort jobben min. For det hender faktisk at ting skjer under transport... For det andre kan jeg nevne at jeg har selv i forbindelse med mitt firma brukt Streamer, og ble meget overrasket over hvor fort jeg fikk varene og hvor bra kvaliteten var på det han hadde laget... Håper du får merkene dine da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg