Gå til innhold

Advarer mot medlem: streamer.

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, om du mener du har sendt det nå så venter jeg heller til jeg mottar det da. kommer tilrette til meg eller deg en dag uansett! så da tar jeg heller å taper de 300 kronene for å finne ut hva som er sant i saken hær.....

du eller jeg får den en gang i tiden om den er sendt :)

Så da er det faktisk viktigere for deg å sitte og sverte folk istedet for å få tilsendt et ekstra sett med merker?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom alt her nå. Har egentlig ikke så mye å si i sakens anledning, unntatt dette:

Streamer: Det dreier seg om varer til 2-300 kroner. "Bend over backwards", lag nye merker til tjekk og avslutt denne saken. Du går ikke konkurs.

tjekk: Av og til blir saker og ting borte i Posten, og du har kanskje overreagert en smule. Det er noe dritt når det skjer, men godta nå at du får nye merker, og gi Streamer en unnskyldning for måten du har gått fram på her på forumet. Det er nok neppe slik at han risikerer dårlig rykte for 2-300 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ny info:

Tsbusa har fått sine merker!

Tsjekk har fått sine merker men merkene mangler bokstaver og er ikke de som ble sendt i utgangspunktet.

11/11-06:

Burny: Jeg har også fått merkene mine nå, og den ene var feil. Han nekter og lage nytt, og sier at han ikke jobber der lenger.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår