Gå til innhold

Krasjet bilen - spm om oppretting og deler

Ranger emnet

Lamelot

Anbefalte innlegg

det kan fixes for 15 k alt sammen:)alt sammen::magic:

Ja, sikkert..

Men det er jo ikke for delene engang!

jeg er litt optatt midlertidlig.mye å gjøre ,sånn er det.

For å si det sånn....

Ikke rart du ikke har tid, for vis du retter biler med slike skader til 15000....

Da tjener du ikke mange kronene pr jobb!

Tror du bør ta deg ett takstkurs, så kanskje du får sjokk!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å reparere den selv for 15k er nok ikke urealistisk - dersom man kan gjøre en hel del selv. Ikke engang hos Møller kommer delene opp i dette 15k - jeg har sjekket!

Og det finnes masse fine dører og andre brukte deler der ute....rimelige sådan...

/thomas

----------

2005 Volvo V70 D5 Summum 163hk

2000 Passat 115hk TDI PD

x-1999 Passat 1,6 (krasjet - se avatar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er solgt - til en som har anledning til å fikse det aller meste selv ;-)

Litt trist er det jo, det har vært en godt og fin bil de årene jeg har hatt den.....Det blir nok en ny Passat - men jeg skal prøve å vente til over nyttår. Allerede nå kryr det jo av Passater på markedet - så vi får se om jeg finner drømmebilen:tdi, automat, klima, stv :-) i riktig prisklasse for en fattig, nyskilt mann...

NB! Boet er ikke gjort opp, slik at jeg i realiteten bare har tapt halvparten av Passaten. Tenkte egentlig jeg skulle foreslå at det var eksens side som var ødelagt :fatality:

:hailvw

/thomas

----------

2005 Volvo V70 D5 Summum 163hk

2000 Passat 115hk TDI PD

x-1999 Passat 1,6 (krasjet - se avatar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider