Oleee Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by TurboPolo AST kan heltsikkert få tak i panserforlenger i STÅL...... Tusen takk for all hjelpa TurboPolo! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Oleee Vel, har ingen erfaring med å bestille fra utlandet! Er det ingen tuningsjapper som importerer "badlook-lista" i STÅL ? Sjekka ASTPerformance, men dem hadde hvertfall ikke "lista" under produkter, så kanskje det er lurt å sende dem en mail muligens.. Kjenner du/dere som har "badlook-lister" i stål på bilene sine?? (Golf 3 helst..) Har en kamerat med en Golf III, han har kjøpt "badlokk -lista" si i stål hos AST. Det letteste er å ringe de! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 visst du får låne lista til noen som har det i glassfiber.. er det ikke problem å få noen blikkenslagere til å knekke den ut til deg.. men fint med litt kontakter... har ikke bilde av golfen nei.. er en kompis som gjorde det med golfen sin. da slipper du den skøyten og bare å sveise rett fast på panseret. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Gou tysk.. uhm.. ingen i norge som tar ann inn?.. ka kom den på totalt me frakt etc ? hentet den i tyskland sist jeg var nedover så frakt og moms ble ikke så dyrt ;) plåt er tingen :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by nitewlkr hentet den i tyskland sist jeg var nedover så frakt og moms ble ikke så dyrt ;) plåt er tingen :D Så spurte du kje om eg ville ha ein også ? dårli gjort :rolleyes: :cool: :eek: :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 kan få kjøpe grillista mi gou! ska få den billig! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Han vil ha i stål .. er det det du har ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Sonick Han vil ha i stål .. er det det du har ? er nok i plast den eg har.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg