Gå til innhold

Min Calibra

Ranger emnet

Calli-Turbo

Anbefalte innlegg

Rå calibra det der:thumb og motoren... misunner deg. Sånn motor jeg har lyst på i vectra b'en min, men er vel stress å bygge om og få det godkjent. Også er det kanskje en mulighet for å miste en del av ekstrautstyet jeg har i bilen, som kjørecomputer, cruisecontrol og aricondition?... vet du noe om det?

Og går den godt eller? :D

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fan.. har du rotet deg inn her også? :P fine bilder... synd det er feil merke på anlegget.. :P og hvitt interiør er vel ikke en vinner bestandig! :P *gla jeg ikke skal vaske det vær dag* :P hehe

neida. bilen er fin den.. litt små ting som kan gjøres så er den enda råere..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer:)

Johnsen: Har ihvertfall kjørekomputer på min men vet ikke med ac og slikt, men den går jo rett nedi Vectra a men med b er jeg ikke helt sikker men alt går jo, hehe..................jada den rører greit på seg, fullt hjulspinn i 1-2 og litt i 3 hvis jeg er ivrig på giringa:)

KrZ: Så du syns felgene er kjedelige? alle andre sier dem gjør halve bilen, men smak og behag da, hehe, er ihvertfall 9,5" framme på 225dekk og 10,5" bak på 245dekk......17"ere ja

Nei har tenkt å få fiksa litt småting som ene dørdekselet som er løst og trenger nye klips og skinnet er begynt å løsne helt framme ved der varmen kommer ut så må hive på ei list eller noe der for å få d fint, utvendig blir d kanskje en liten vinge og kanskje andre felger da jeg syns 10.5 på 245dekk er litt for mye tyskerstuk etter min stil da:)

Boddiz: den er gått 154.140 sist jeg så for ett par dager siden så akkurat innkjørt med andre ord:)

Opelboy: Ja denne kjøpte jeg i Volda så sikkert den du mener da

X-cell: Jepp roter meg stadig inn på nye plasser, hehe. Nei men når d er såpass fint bygget anlegg så gidder jeg ikke gjøre noe med d, spiller faktisk helt greit også (kan du jo få høre en dag)

Men er ikke så ille med hvitt skinn egentlig, litt "shining" av og til men d blir ikke så fort skittent som man skulle tro da;)

Hva mener du jeg skulle gjort mer for å få den enda finere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ja planene er å selge den siden den er uegnet å bruke til jobb kl 5 om morran på ubrøyta veier, synd for bilen er knallgod ellers.

Men får jeg IKKE solgt den så blir d vel EDS phase 3, større IC og 316hk/485nm

Så blir d bedre frontsett i bilen da dette ikke henger helt med bassene når jeg guffer opp.

SÅ får vi se om jeg finner noe mer å gjøre, syns bilen er ganske komplett da.

Nei vet desverre ikke om noen slike motorer til salge men ligger jo støtt og stadig annonser på slike på http://www.opelmotorsport.com da, under "Opeldeler selges"

Lenke til kommentar
Del på andre sider