Superthomas Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har en masse bittesmå riper i frontruta, som jeg kan se for meg vil bli et problem ved eu-kontroll. Er det noen poleringsmidler eller noe annet gøy jeg kan bruke for å få få ruta litt bedre? Eventuelt om det finnes firma som kan fikse dette? Har prøvd å få rak i en ny, men det er ingen som kan skaffe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Meguiars har vel noe som er bra til det. Det var en her på forumet som kunne skaffe slike midler, men husker ikke hva brukeren het i farten Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Takkar! Noen som har egne erfaringer med dette produktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 NOSTRA tror jeg han het! Kom på det nå. nesten sikker på at det var han Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 stemmer at det er n0stra som selger ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg