oledeg Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei, jeg var på en bilstereo foretning i dag. Kikka litt rundt. Plutserlig så jeg en Audiobahn trekasse. Jeg opnet denne og i den lå det et Audiobahn Komponentsett. 3 veis. 1: 6,5", 1: Trur det var 4" men er ikke sikker og 1: 1" diskant. Spørsmålet mitt er om det er noen som har peiling på hvordan dette konponentsettet låter ? De sa det skulle låte veldig bra. Hvis det hjelper så kosta settet en 3200-3500 kr. Kanskje en eller annen vet hvilket sett det er?? På forhond takk: Ole Martin Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg fant et lignende sett på bilextra og jeg har hørt disse høytalerne, JEG synes det var dårlig lyd, ikke misforstå. De spilte høyt men ikke pent. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg aner ikke jeg altså. Men de folka på strømmen bilradio sa de spilte pent. hehe bare lurer jeg... Fine var de i alle fall Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er vel bare å få gutta til å koble det opp så du får høre på det:) Selv om de er kule å se på med krom ringer osv så tviler jeg på dette er no SQ. Vet det settet har liggi der i snart to år, så må være mulig å prute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er vel bare å få gutta til å koble det opp så du får høre på det:) Selv om de er kule å se på med krom ringer osv så tviler jeg på dette er no SQ.Vet det settet har liggi der i snart to år, så må være mulig å prute. Kan jo prøve det. Trukke jeg skal ha det i min bil, men mamma sin trenger noen nye høytalere. HeHe, Hu kjører Mercedes med sprengte høytalere og kasettspiller. Har planer om da jeg kjøper spilleren til bilen min skal jeg donere den gamle til mamma :D :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg