Practiq Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Halla Skal gå til anskaffelse av en ny 12" siden min kjære polkMOMO tok kvelden... Den jeg har sett mest på er denne http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=21&id=956 er denne noe tess? og klarer jeg å dra den med min RF t5002? http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1039 funker de bra sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ville aldri hatt noe sånt, i hvert fall ikke etter å ha hatt MOMO... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ville kjøpt no ant jeg da, har ikke prøvd elementet, forsterkeren er nok grei, vis du er redd for at dittnye element skal ta kvelden så kjøper du Digital Designs på BSbildeler eller noe annet som er kjent for å vare:) jeg vet ikke om audioban er no spesielt dårlig, men har egentlig aldri hørt no posetivt om det. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nei, det som er problemet, at jeg ikke har hørt noe særlig om dem.. men det er da ikke et billigmerke egentlig? jeg vet at MOMO er veldig bra, og jeg kommer nok til å savne den.. men har ikke overflod av penger, og prøver derfor å finne noe brukbart, til en brukbar pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nei, det som er problemet, at jeg ikke har hørt noe særlig om dem.. men det er da ikke et billigmerke egentlig? jeg vet at MOMO er veldig bra, og jeg kommer nok til å savne den.. men har ikke overflod av penger, og prøver derfor å finne noe brukbart, til en brukbar pris.. Hva er en brukbar pris? Jeg anbefaler en Digital Designs 1012 for 2090,- http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DD1012&vg=49&vgpath=Varekategorier/48/21/49 Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 noen som vet noe om denne? http://www.xelent.no/elementvisning.php?PID=232 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Søk litt på xelent på forumet så finner du svaret... og jeg tror ikke det er positivt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, nei tror heller ikke det. da hadde jeg mye heller kjøpt den som Digital Designs linker til, sparer du en høvdig også. dette er er virkelig god sub, som tåler masse juling! anbefalt på det sterkeste! Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 har du kjøpt deg sub? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Audiobahn er nok litt mer show enn lyd. Det er iallefall det inntrykket jeg har fått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hva er budsjettet? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 fikk den xelent-subben jeg linka til for ca 1300 + frakt... så jeg tar sjansen på at den ikke ryker så fort... hvis den viser seg å være så dårlig, så blir det DD på meg... Men det får jeg først se om et par dager... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvis den ryker, så får du jo ny på garantien, så da er det ikke akkurat noe pes:) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 sattse på den ryker:P hehe nei da, håper du blir fornøyd:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg ville ikke hadd noe av det du linket opp:P Du kan se her: http://www.realmofexcursion.com der er det en del videoer der man får se og til dels høre hva enkelte eller for den saks skyld en hel del merker presterer og høres ut! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg