Gjest plumbooo Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hehe, ja, skjønner du har prøvd litt av hvert, du også! jeg må ærlig innrømme at veiledende priser er noe jeg sjelden forholder meg til, og særlig xelent ;) den behøver vi ikke ta, for der er jeg nok ganske enig med deg! nirvana er det ikke, men et godt kjøp mener jeg ( til prisen som alltid ) arti å "diskutere" litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 plumbooo: hvor i dette lange slanke fine land bor du?? hadde vært morro å høre på dine alu basser,da jeg og flere bekjente har dårlig erfaring med disse. bl.a i en av demobilene til tryland tekniske, der det i fjor sto en kasse med trippel alu, som ifølge eier ble byttet 3 ganger før han fant seg noe annet.. Edit: må bare få lov å spørre om du heter Asle?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest plumbooo Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hei golfnos. heter ikke asle, nei og har ingenting med godeste mr. tryland å gjøre! jeg har hatt slike 10" selv, i et par forskjellige selvkonstruerte kasser, bl.a ei lukka på 20 liter pr element, som jeg synes fungerte utmerket! hadde de vel omtrent et år, uten problemer overhodet...og at det er delte erfaringer om disse elementene er et faktum, men ingens ord er lov vil jeg nå påstå.. jeg var fornøyd! thats it! end of en morsom "pappan min er sterkest" diskusjon ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hva er en brukbar pris?Jeg anbefaler en Digital Designs 1012 for 2090,- http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DD1012&vg=49&vgpath=Varekategorier/48/21/49 Har en 1012 å den er å anbefale! Du slipper iallefall å være redd for at den ryker med det første... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg