Gå til innhold

billig bilforsikring?

Ranger emnet

pettergutt

Anbefalte innlegg

Hvor er den billigste bilforsikringen? Jeg er over 30 år, bor i oslo og har egen garasje og kjører en familiebil. Hvor finner jeg en billig forsikring? Og jeg gidder ikke tenke på at forsikring har to priser, en før og en etter skade, for jeg har ikke tenkt til å skade bilen.

Noen som vet om noen sære forsikringsselskap med billige priser? Samme om de har litt spesielle vilkår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel uansett greit å høre med forsikringsselskapet som du har dine eksisterende forsikringer hos. De fleste forsikringsselskapene operer jo med "totalkunde" begrepet. Uansett vil vel prisforskjellen for deg ikke varierere så mye utifra de kriteriene du nevnte. Du vil vel også bare ha ansvarsforsikring eventuelt delkasko så du er forsikret mot tyveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pettergutt

Hvor er den billigste bilforsikringen? Jeg er over 30 år, bor i oslo og har egen garasje og kjører en familiebil. Hvor finner jeg en billig forsikring? Og jeg gidder ikke tenke på at forsikring har to priser, en før og en etter skade, for jeg har ikke tenkt til å skade bilen.

Noen som vet om noen sære forsikringsselskap med billige priser? Samme om de har litt spesielle vilkår

Norsk familie økonomi forsikring er sinnsyk billig for deg.. Finner ikke noe billigere... Du må melde deg inn der og det koster ca 600 i året men da har du en vanvittig billig forsikring så lenge du er over 25 år og ikke har en av de mange bilene som står på bannings listen deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

Norsk familie økonomi forsikring er sinnsyk billig for deg.. Finner ikke noe billigere... Du må melde deg inn der og det koster ca 600 i året men da har du en vanvittig billig forsikring så lenge du er over 25 år og ikke har en av de mange bilene som står på bannings listen deres..

De har helt umenneskelige vilkår da, man må ha hatt 75% bonus i minst tre år pluss at man ikke må ha brukt forsikringen på de siste tre årene heller. Hadde jeg hatt så mye bonus hadde jeg ikke giddet å pese rundt etter en billigere forsikring.

Pikk ass.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Trude Wang på lett sykkelen min og kommer antaglivis til og bruke hun når jeg får meg bil å.

Full kasko på rx7 på 18 åring = 20.000 Syntes det var rimelig greit

Ca 20.000 på 200sx å, men da måtte jeg ha sånn tracking ting av en eller annen merkelig grunn da:rolleyes:

Nr: 22001919

Anbefalte dem for han som kjøpte sykkelen min igår og han forsikkra den der. Dama ble helt forvirra når jeg oppga reg nr:)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[jeg gidder ikke tenke på at forsikring har to priser, en før og en etter skade, for jeg har ikke tenkt til å skade bilen.

Noen som vet om noen sære forsikringsselskap med billige priser? Samme om de har litt spesielle vilkår [/b]

Det skrev du..... og 75 bonus i 3 år er et sært vilkår spør du meg...

Visst du er så forbanna sikker på at du ikke kommer til å krasje, kan du jo bare ta ansvar forsikring i hvilket som helst selskap da..

Det blir det billigste...

så pikk kan du være selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

[jeg gidder ikke tenke på at forsikring har to priser, en før og en etter skade, for jeg har ikke tenkt til å skade bilen.

Det skrev du..... og 75 bonus i 3 år er et sært vilkår spør du meg...

Visst du er så forbanna sikker på at du ikke kommer til å krasje, kan du jo bare ta ansvar forsikring i hvilket som helst selskap da..

Det blir det billigste...

så pikk kan du være selv [/b]

Hehe....tenkte mer på sære vilkår som at man ikke får dekket noe hvis uhellet skjer på vei eller at man ikke kan kolidere med biler, bare med skilpadder eller noe i den dur.

Pikk ass:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da broren min på 21 kjøpte seg '92 MB 250TD og ringte rundt på forsikring fikk han tilbud på 22.000 hos billigste, og 80.000 hos dyreste. Jeg mener, de kunne jo bare sagt rett ut at desverre så vil vi ikke ha deg som kunde.

Han regga benzen igjennom muttern og betaler nå 6000..

Det skal sies at bruttern jobber som yrkessjåfør, og jeg tror nok ikke han hadde vært den største risikoen for ett forsikringsselskap. Bare litt for ung.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider