koffern Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Er ute etter å gjøre noen små endringer på min Golf 4, men jeg starter litt forsiktig. Så er det noen som vet hvor man får tak i baklukespoilere til en Golf 4? Og er det vanskelig å montere den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kjøp den org. ca 1800 kr. limes på med sicaflex Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 håper ikke jeg ødelegger tråden din, men jeg er ute eter det samme selv og er ingen vits å lage lik. hvor får man kjøpt de orginale? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Vil vel tru Møller har disse.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffern Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kjøp den org. ca 1800 kr. limes på med sicaflex Noen som har bilde av den orginale spoileren eller? Greit å se hvordan den ser ut før man bestemmer seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Se på bilder av bilen min på tråden min :) Jeg har den orginale! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Selger møller disse ferdig lakket eller må man lakke de også. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Selger møller disse ferdig lakket eller må man lakke de også. Selvsagt må man lakke de også, kan jo ikke ha en spoiler for hver farge som finnes på bilene heller da :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Selvsagt må man lakke de også, kan jo ikke ha en spoiler for hver farge som finnes på bilene heller da :hammer Er det så mangen farger på disse golf iv da, tenkte at siden dette var levert originalt så hadde de med farge også,hadde vert lettere da, ja får bestille en slik endag da, det å lippe forran, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 liker kamei sin. har den selv. kan skaffes fra tyskland for en billig penge. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg