Gå til innhold

Hel lakkering av bil!?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by SunnyGTi2.0

:D:D:D

Hehe.. "vanlig" lol

:D hehe skjønner at det ble rart.... Jeg tenkte egentlig mest på størrelsen da, også er det jo en med aånn lakk i norge også er det drømme bilen så da ble det til den....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by AJ82

Kamelon lakk ligger på ca. 7000 kr literen og oppover.. Men det er ikke bare lakken som er dyrere, det krever mer arbeid også....

Kommer an på hvor mange nyanser du skal ha i lakken. Jo flere, desto dyrere. Får kamelon-lakk helt opptil 12000kr, men også dyrere. Varierer fra leverandør til leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Hvor mye koster det å omlakkere en HEL bil...? Veit at det spørs hvor det er, og om du kjenner folk osv... Men sånn gjennomsnittlig, hva ligger prisen på?:rolleyes:

La oss si at man har en Golf III i utgangspunktet, og den skal lakkes helt om! Er det noen farger som er dyrere enn andre?!

Takk på forhånd...:)

25-30000kr må du betale for en hellakkering i dag med grunnarbeid. Skal du ha perlemor så koster det 1500kr literen (vanlig UNI-farge ca 700kr). Du kan jo blande litt perlemor-lakk i klarlakken din. Da trenger du ikke mange gramma pr.liter. Holder med et par gram for at det skal synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

En kollega skal hente sin nylakkerte bil i polen nå i helga. kosta det 5000 eller 7000 eller noe? husker ikke helt jeg. men det er muligheter.

Du får jammen meg si ifra hvordan resultatet av det ble! ;) Post gjerne bilder også hvis du har...

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange billakkerere i Norge som tar under 300 kr/timen på helgearbeid. Da hjelper det å kjenne noen! Jeg har ikke sprøytet noen biler enda, men grunnarbeidet går bra. Så får jeg bare en kollega til å ta siste finish for meg! :)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Du får jammen meg si ifra hvordan resultatet av det ble! ;) Post gjerne bilder også hvis du har...

Skal se om jeg kan få han til å maile meg noen bilder, han har kommet til norge igjen med bilen nå vet jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider