Oleee Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Sitat Originally posted by zlinky noen som har eksempler på lakkering i sverige? tenkte da på hvor arbeidet ble utført, pris og resultat? Gooood question my man, lurer på det samma...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 hvordan gjør man grunnarbeidet selv for å få det billigst mulig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Vask bilen, sjekk om det er noen bulker (hvis du vil ha fjernet parkeringsbulker) og steinsprut. Hvis det ikke er noe sånt kan du slipe ned alle overflater som skal lakkeres med 400papir. Bare slipe litt så det blir matt, skal ikke slipe gjennom lakken. Når bilen er mattet er det vanskeligere å se småbulkene eller steinspruten så det er en fordel om du merker av disse. Lage en ring rundt dem med tusj f.eks. Du kan også ta av karosseridetaljer som sidelister, emblemer, blinklys og det der. Men spør heller han som skal lakkere bilen din om hvordan du skal gå fram. Det finnes omtrent like mange fremgangsmåter som det finnes billakkerere :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Sitat Originally posted by Rino synd og bruke det på den stygge bilen der... :D Er ikke noe stor tilhenger av 240 jeg heller, men jaggu er det bedre en "amerikansk Lada" (Chrysker) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Sitat Originally posted by triggerhappy Er ikke noe stor tilhenger av 240 jeg heller, men jaggu er det bedre en "amerikansk Lada" (Chrysker) jeg kan ihvertfall stave chrysler riktig... og en ting til?! hva faen skal du med den motoren når du kanskje kjører den styggeste bilen? og jeg kan forsikre deg om at bilen min er 10 000 ganger diggere og kjøre enn din...kjørt sierran til kameraten min en gang , fornoe crap! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Ja dette var en sakelig kommentar. Her kommer man med et seriøst spørsmål, så kommer det en drittunge og disser bilmerket ditt.. *riste på hodet*:( Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 ser poenget ditt... :D men jeg syns fortsatt at en sånn volvo er unødvendig og bruke masse penger på...det syns sikkert ikke han som eier den da såklart.. Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Sitat Originally posted by suggen Brukte omtrent 3liter på konebilen min. +3liter klarlakk. kom på ca 5k i materialer. hvor gjorde du dette?? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Sitat Originally posted by Rino jeg kan ihvertfall stave chrysler riktig... og en ting til?! hva faen skal du med den motoren når du kanskje kjører den styggeste bilen? og jeg kan forsikre deg om at bilen min er 10 000 ganger diggere og kjøre enn din...kjørt sierran til kameraten min en gang , fornoe crap! Mvh Reinert Andersen :rolleyes: Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Sitat Originally posted by BMW-323 hvor gjorde du dette?? Gjorde mesteparten av grunnarbeidet selv, hadde med en lakkerer på å finsparkle/slipe dørene, panseret og bakluka. Jeg la på fyller og grunning, mens kameraten min som er lakkerer la base og klarlakk. Det ble gjort på Boss Autolakk i hønefoss, samme gutta som har lakkert S1'en til leif:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 tror du han vil lakkere litt for meg? Har en del styling som skulle vært lakkert.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg