jannis Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bare lurte på :Frontspoiler GTS www1497 DKK 1.495,00 snakker vi selve fangeren da??? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja selve fangern.. er en naken fanger uten blink og gitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ok, så det eneste jeg må kjøpe etter er gitter og blink? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Alugittersæt, frontspoiler www1501 DKK 219,00 Forblinksæt, hvide www6439 DKK 289,00 Her har du delenr og pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 toppers, kan hende jeg må handle litt da, moms kommer i tilleg?... hvor mye er frakt derifra? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hvorfor så mye billigere der enn her hjemme? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 pga norge er verdens dyreste land. Vil i tillegg tro at Koed.dk selger i store volumer, dermed blir innkjøpa billigere samt at man har mulighet for å kutte noen ledd regner jeg med. Regn med moms i tillegg ja + fraktgebyr som koed skal ha + fraktgebyr som frakteseleskapet skal ha. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 frakt er ikke så dyrt, det er momsen som tar kaka.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hele greia kommer på 3 lapper, ink. gitter og blink, hjem på døra med moms, er jo ikke så ille gæernt det... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy325 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Skjønner ikke hvorfor dere bestiller til Sverige? Da slipper dere momsen.... Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hvem i sverige skal jeg bestille til a mener du? eller hvordan tenker du jeg skal gjøre det? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy325 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hehe, beklager. Man får dansk moms hvis man bestiller til Sverige. Edit: Glem det jeg sa om momsfritt. Mente tollfritt :drunk: Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Altså, man må betale norsk moms på bildeler du bestiller fra utlandet, uansett sverige eller finnland. Å bestille fra koed er enkelt: Legg varene du skal ha i handlekurven Ta total dansk sum å omregn dette til NOK Legg til 25%MVA Og 170,- i fortollingsgebyr som TNT skal ha for at de momset inn varene for deg Det tar ca en til to uker fra du har fått pakka levert på døra av TNT til du får en faktura fra dem med moms og fortollingsgebyr Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 skjønte dette, var egentli det at fangeren var sykt mye billigere Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg