siggizz Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nå vet jeg ikke helt kompetansen til dere rundt akkurat dette temaet, men det er kanskje noen som har peil: Nå har jeg funnet et særdeles fåtall av bakfangere til mk2 stv. Derimot så er det endel sedan-bakfangere å få tak i, hva styling gjelder. Så mitt spørsmål blir da hvor omfattende modifiseringen av en sedan-bakfanger er, for å få den til å passe stv? Hvis det er å oppdrive, så beriker det svaret med bilder også :m'm: mvh Sigbjørn Ellingsen Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford kalle Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 kontakt anders hos dissa http://www.astperformance.com/forhandlere/bbs/kontakt.php han lage profilen fra sedan te stv på mitt stylingskitt for rundt 3000kr kan også få båttbygere te å laga profilen di og kan sjære i plast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg