codegen Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Nei, det var ikke så ille det. Hehe... Pussig ikke det er flere som har Hifonics i Norge :chairshot var egentlig derfor jeg stusset på om det var noe guts i sakern.. :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 det firmaet handler jeg mye av,de setter alltid verdien på pakkene til 50$,så slipper du unna Mye moms:) :D Hatt noe problemmer med de? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 :D Hatt noe problemmer med de? nå sist måtte jeg vente lenge på ene forsterkeren pga den ikke var på lager,men ellers har det funka topp,bare spør om varen er på lager først. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 jeg snakket med jonassen og co på telefon for noen dager siden, han sa at de selger mer og mer av det, og at det snart selger bedre en hovedmerket til jonassen og co. det er vel signat det heter? han kom fra nord, så jeg tror det var det han sa, hehe, ikke alltid like lett å forstå:) men håper det blir mere populært, jeg har to andre venner som har, helst forsterkere det går i, men nå har en av de bestilt frontsett og sub, så det skal bli spennende å se.... jonassen snakka om at det kanskje kom en forhandler her i Kr.sand også snart:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kunne vel ikke linket til evn side du mener så er det sikkert mange som ville vært evig takknemelig. Billigeste jeg har sett den, men jeg å være 749 dollar+ moms+ frakt. Det står da link der, trykk der det står "jonassen & co" Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hepp, har en sånn på vei til meg selv, utifra det folk sa på div forums virker det som alle er meget fornøyde, denne havner også på 7.plass? elns over dyreste D-klasse ampene på ebay om du sortere på pris, så kan ikke være helt feil ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det står da link der, trykk der det står "jonassen & co" Mente ikke link til forhandler i Norge. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ikke for å ødelegge tråden. Men hvordan er den i forhold til SOUNDSTREAM PCA3500D? Ville folk heller ha valgt hifonics'n ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det er neppe noen her som har prøvd begge, så det er egentlig umulig å si så mye om forskjellene. Eneste jeg vet er at Colossus'en er rå :) Leverer mer effekt enn oppgitt og bygd med kvalitetskomponenter. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hifonic har jeg egentlig aldrig hørt om, bare sett at det har blitt brukt av folk utenlands, men etter som dem har fått så skryt i denne tråden så slo jeg til å kjøpte en 4kanaler i går natt, håper det er kvalitet jeg kjøpte:) HIFONICS ZEUS ZXi6406 4 CHANNEl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hifonics har forskjellige produktserier, f.eks. brutus som en zxi er om jeg husker rett. som er "normal" serien XX = high end serien deres. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Titan TXi Zeus ZXi Brutus BXi Maxximus & Goliath Generation XX Muligens i denne rekkefølgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hehe der har du nok den riktige ja. hifonics eies av maxxonics som eier blandt annet mbquart Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 da blir det nok handlet inn en Colussus i nermeste framtid tenker jeg :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Titan TXi Zeus ZXi Brutus BXi Maxximus & Goliath Generation XX Muligens i denne rekkefølgen. Maxximus og Goliath er bare toppmodellene i XX-serien ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg