Gå til innhold

Hifonics XX-Colussus II

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

hifonic har jeg egentlig aldrig hørt om, bare sett at det har blitt brukt av folk utenlands, men etter som dem har fått så skryt i denne tråden så slo jeg til å kjøpte en 4kanaler i går natt, håper det er kvalitet jeg kjøpte:)

HIFONICS ZEUS ZXi6406 4 CHANNEl

vis jeg ikke tar feil så er det den samme som min, bare jeg har 5 chanaleren. har ikke prøvd den enda.

hadde vert greit med en tilbakemelding på hvordan den er når du får prøvd den:)

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vis jeg ikke tar feil så er det den samme som min, bare jeg har 5 chanaleren. har ikke prøvd den enda.

hadde vert greit med en tilbakemelding på hvordan den er når du får prøvd den:)

Har bestilt den fra statene så er vel litt leveringstid, men tillbakemelding skal du få.

Flott å høre hvordan du liker din også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Du vil få vel 1000 W på hver da.

Med mindre du tar sjansen på å laste ned i 1 Ohm brokoblet og får ca. 2000 W på hver.

Om det er nok eller ikke vet jeg ikke, siden jeg ikke kjenner så godt til de elementene.

Det jeg vet er at de har ekstremt lav følsomhet, så de trenger en del effekt for å spille høyt.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm de bassene er på 2000w og 4000w maks så du bør vell ha 2000w på hver ivertfall tenker jeg

Det står 2000 W program, ikke RMS!

Så da tåler de nok ikke noe mer enn rundt 1000 W RMS...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen så langt. Skal teste de med min lanxza opti 500x2 først og se hvordan det blir. Den skal vistnok levere 750 w i 2 ohm til hvert element, Må bare få skrudd sammen en kasse til de. Så må bare finnne ut volum og antall porter. Har fått et forslag på 130 liter og 2 stk 4" porter på 19 cm. noen som har noe å si om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen så langt. Skal teste de med min lanxza opti 500x2 først og se hvordan det blir. Den skal vistnok levere 750 w i 2 ohm til hvert element, Må bare få skrudd sammen en kasse til de. Så må bare finnne ut volum og antall porter. Har fått et forslag på 130 liter og 2 stk 4" porter på 19 cm. noen som har noe å si om det?

lag deg en egen tråd om det.

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider