Gå til innhold

Kortstyring i 240

Ranger emnet


Estrewes

Anbefalte innlegg

Hadde sellholm kortstyring på min, men den ble tatt av etter en veldig nærme skogs tur i 100km/t sidelengs. Fikk en sladd og rettet den opp for mye og fikk en enorm kontra.

Så min erfaring er att 2.5 runder er kun brukbart til rally-cross. På en asfalt bil som går i høy fart er det best med 3,6 som det er på orginal servoen. Det var for det meste det de brukte på Gr-a bilene osså.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor selger de utvekslingsbokser til normale priser? Er litt dyrt og ut med 8000 på en vinterbil som kanskje får kjørt seg forstilling messig. (altså tannstanga sitter jo veeldig utsatt til med tanke på overstraffing på vinterstid eller sommerstid for den sakens skyld. Ergo er det jo kanskje tannstanga som først går om man skulle være uheldig og være borti no med hjula. Ingen som har no brukt ratt?

 

de har de boksene hos summit racing i usa.. koster 149 dollar..ca 865 kr pluss frakt og div moms.. ellers finner du dem på ebay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår