aka_stian Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Skal rydde unna en garasje hvor det står en gammel prosjektbil. Bilen er et påbegynt prosjekt fra min far, men som har stått og støvet ned i nærmere 10 år etter at han mistet interesse for bilen. Bilen er førstegangsregistrert november 82 så det er vel muligens en 83 modell Mazda 323 Bilen havner i pressen førstkommende mandag 09.10.06 om ingen melder sin interesse for den. Kan være et greit utgangspunkt for et restaureringsprosjekt, men det gjenstår endel arbeid med karosseriet. Selges for vrakpant om noen vil ha hele skiten. Må i så fall hentes med henger. Ellers så selger jeg deler fra den. Motor er ikke brukendes da den ble kjørt tom for olje for mange herrens år siden. Førerdør har endel rust men resterende dører skal være i god stand. Interiøret tror jeg skal være i brukbar stand om det får en skikkelig rens. Send en mail til stianh(at)hotmail.com eller en PM for mer info eller telefonnr. Kommer til å ta vare på endel smådeler selv om bilen havner på dyngen. F.eks lykter, grill, dørhåndtak i crom, speil osv..Om noen skulle ha interesse av disse delene i fremtiden. Bøttevis med bilder følger: Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg