Gå til innhold

onkel blå og advarsler

Ranger emnet

Strenuous

Anbefalte innlegg

Idag ble jeg jammen stoppa igjen! Herregud for et mas på dem! denne gangen en fyr som kom da jeg sto stille på tinnheia..første han lurte på var om jeg hadde høl i potta :P også maste han seff om felgene. han skrev bare opp info om dem og fikk adressen min..men han sa ikke hva som kom til å skje..han sa han bare skulle sjekke opp i det.. får vel inkallelse snart da? :'( Alltid så vanskelige å ha med å gjøre!

'92 BMW 325 iA Coupe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Har du ikke de gamle hjula liggende da? eller vinterdekka:P Kan jo si at du er redd for glatta, og at du måtte skifte før kulda kom:P Så er felgene på det rene:P

Gjone

Problemet er bare at jeg kjører pigg om vintern og de gamle dekkene har jeg ikke :p hehe..men det ordner seg alltids! Felgene skal jeg alltids få ordna,. er mest de andre tingene jeg er redd de skal ta fra meg! vinduene er sota forsiktig hele veien f.eks..og streamer i fronten.. og finner de ut at katalysatoren ikke er på plass blir de også gale :p hehe..men er jo min egen feil at jeg kjører en slik bil :p

'92 BMW 325 iA Coupe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du vel iflg regelverket ha papirer på at du kan ha forskjellig bredde foran å bak (bilen har vel lik dim originalt).. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider