eirikoo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 de er ikke godkjent.. og han mener de er på kanten, noe de så absolutt er! men de er innenfor regelverket. Er de innenfor regelverket har du jo ingenting å frykte. Bare dra og få det stemplet i vognkortet. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Idag ble jeg jammen stoppa igjen! Herregud for et mas på dem! denne gangen en fyr som kom da jeg sto stille på tinnheia..første han lurte på var om jeg hadde høl i potta :P også maste han seff om felgene. han skrev bare opp info om dem og fikk adressen min..men han sa ikke hva som kom til å skje..han sa han bare skulle sjekke opp i det.. får vel inkallelse snart da? :'( Alltid så vanskelige å ha med å gjøre! Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 BT gjør som de vil. Vær forberedt på det! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 BT gjør som de vil. Vær forberedt på det! Alt kommer til å gå til helvete nå :P Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehe, Har du ikke de gamle hjula liggende da? eller vinterdekka:P Kan jo si at du er redd for glatta, og at du måtte skifte før kulda kom:P Så er felgene på det rene:P Gjone Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehe, Har du ikke de gamle hjula liggende da? eller vinterdekka:P Kan jo si at du er redd for glatta, og at du måtte skifte før kulda kom:P Så er felgene på det rene:P Gjone Problemet er bare at jeg kjører pigg om vintern og de gamle dekkene har jeg ikke :p hehe..men det ordner seg alltids! Felgene skal jeg alltids få ordna,. er mest de andre tingene jeg er redd de skal ta fra meg! vinduene er sota forsiktig hele veien f.eks..og streamer i fronten.. og finner de ut at katalysatoren ikke er på plass blir de også gale :p hehe..men er jo min egen feil at jeg kjører en slik bil :p Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 OT: Du må lage tråd om kjerra di :) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 også kan du håpe de ikke sitter og ler og leser tråden din i DETTE ØYEBLIKK!!! mua-ha-ha!! =p er det så vanskelig å få godkjent felga da? er de innenfor skjermene? er de over 5% økning(?????) i omkrets fra orginal? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har hørt de sitter og leser litt av og til, så bør kanskje slette den hvis det funker :P skjermene er bredda, og de er innenfor. men økningen er vel ganske heftig fra original.. Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 OT: Du må lage tråd om kjerra di :) kanskje det kanskje! Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hva er dimmen? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 215/40 R17 foran 245/35 ZR17 bak Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Da skal du vel iflg regelverket ha papirer på at du kan ha forskjellig bredde foran å bak (bilen har vel lik dim originalt).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 så vanskelig alt skal være! kan skrive det selv på en post-it lapp :p funker vel bra det..hehe.. må vel si takk og farvell til hele bilen snart :p Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg