Opeth Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Her har du en del å velge i: http://www.iceaudio.no/?func=varer&ID=124&PHPSESSID=36c27dbc2fe05497e41c5de0f86fd168 Klart, å bygge en riktig kasse selv vil jo gi litt mer for penga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Fikk egentlig litt tru på den 3x12" In Phase XTB312. (http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=morel&subgid=195&gid=184) Men da må jeg selvsagt ha ny forsterker i tilegg. Men da kommer vell raskt neste problem, jeg får ikke nokk strøm. Skal ha det i en Ford explorer. Den forsterkeren som sto ambefalt, trekker over 100A fra batteriet sto det. Hva må jeg gjøre da? Skal ha inn et yellow top batteri, men må jeg ha ny dynamo også? Har ingen spec på denne, sto ikke noe på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 tja, er en grei sak på 11 kg den Inphase'n som står anbefalt:) Den jeg kjører på min xtb212 og jeg klarer meg nå enda med ett lite odyssey batteri på 45A men skal ha ett batteri baki senere også da:) Kommer langt med å bytte jording på batteri og legge ny pluss fra dynamo til batteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 tja, er en grei sak på 11 kg den Inphase'n som står anbefalt:) Den jeg kjører på min xtb212 og jeg klarer meg nå enda med ett lite odyssey batteri på 45A men skal ha ett batteri baki senere også da:) Kommer langt med å bytte jording på batteri og legge ny pluss fra dynamo til batteri I see.. er litt skeptisk til å få denne forsterkeren til å drive de 3 subbene men det sparker vel greit uansett..(Noen som har prøvd denne løsningen?) Har 50kv på dynamo og jording, men lurer på å bytte dynamo også, rimelig sikker på at den som står i nå gir rundt 80A, det holder jo en stund da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg