Tony Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hva er best, i grafikk og lignede.. ? billigst spill osv ? tror jeg så for meg at begge maskinene lå på det samme i pris.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 xbox har bedre grafikk. men jeg personelig liker ps2.. har jo gt3 og gt4 der:D men xbox har forza. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Xbox kan du jo modde, sette inn f.eks. 500GB hdd i, sette inn powersupply til PC for bil (med en enkelt 5V -> 3.3V modifikasjon) slik at den starter med tenninga til bilen. Da har du komplett multimediesenter til bilen med filmer, musikk og spill direkte fra harddisk...! Slå til med noen trådløse kontrollere og saken er godgull! Grafikken er heller ikke noe og klage på...! Alt du trenger for å oppdatere musikk, filmer osv på den senere er en nettverkskabel inn i huset/til en laptop! (kobles til ved behov). Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Du kan faktisk gjøre mye av det samme med en ps2, det er bare litt mere tungvint... Modchip er et must uansett, og da koster ikke spilla stort. Har en ps2 jeg skal selge, så pm hvis du er int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Skal jo bare ha en maskin jeg kan spille litt med utover vinteren når dagene blir kalde ,og det ikke er morsomt å sladde mer med bil! hehe.. men de ligger likt i pris ? Finnes de fleste spill til begge maskinene da? skal ikke modde den noe tror jeg.. møkka lei av å skru på pc og lignede..hehe Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Xbox kan du jo modde, sette inn f.eks. 500GB hdd i, sette inn powersupply til PC for bil (med en enkelt 5V -> 3.3V modifikasjon) slik at den starter med tenninga til bilen. Da har du komplett multimediesenter til bilen med filmer, musikk og spill direkte fra harddisk...! Slå til med noen trådløse kontrollere og saken er godgull! Grafikken er heller ikke noe og klage på...! Alt du trenger for å oppdatere musikk, filmer osv på den senere er en nettverkskabel inn i huset/til en laptop! (kobles til ved behov). Tenker ikke du på xbox360 nå ? Har allerede bestilt multimedia pc, så trenger ikke det :) tenkte på bare vanlig xbox jeg.. Hva ville dere valgt ; og hvorfor ? :) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Tenker på vanlig xbox ja... Når den er modifisert kan du legge inn mye gode mediecenter programvarer... ;) Fordelen igjen med xbox fremfor PS2 da, er at _om_ du modder den så kan du laste ned spillene og oppbevare disse på harddisken. Altså, MYE kortere loadetider + stor tilgang til spill uten disker som kan bli ødelagt. Hvis du velger og ikke modde den er det bare personlig smak og en runde i spillbutikken for å se hva man ønsker seg som er unikt til en konsoll... :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg foretrekker PS2 Pga spillene. syntes spillene på Xbox360 har vært til dels dårlige, med unntak av Test drive unlimited og Dead Rising. Jeg kjøpte meg en amerikansk PS2 over ebay for noen måneder siden og betaler nå ca 60-100 kr spillet inkl frakt. Har utvidet samlingen med over 30 spill siste måneden. Vil anbefale EA sports NASCAR! Det er dritkult og ufattelig vanedannende! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Tenker på vanlig xbox ja... Når den er modifisert kan du legge inn mye gode mediecenter programvarer... ;) Fordelen igjen med xbox fremfor PS2 da, er at _om_ du modder den så kan du laste ned spillene og oppbevare disse på harddisken. Altså, MYE kortere loadetider + stor tilgang til spill uten disker som kan bli ødelagt. Hvis du velger og ikke modde den er det bare personlig smak og en runde i spillbutikken for å se hva man ønsker seg som er unikt til en konsoll... :) okei, takk for tips :) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg foretrekker PS2 Pga spillene. syntes spillene på Xbox360 har vært til dels dårlige, med unntak av Test drive unlimited og Dead Rising. Jeg kjøpte meg en amerikansk PS2 over ebay for noen måneder siden og betaler nå ca 60-100 kr spillet inkl frakt. Har utvidet samlingen med over 30 spill siste måneden. Vil anbefale EA sports NASCAR! Det er dritkult og ufattelig vanedannende! wow, det var billig.. får sjekke ut litt der da :) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jepp! Her er en veldig god selger på spill du kan bruke: http://stores.ebay.com/HitGamings-Vintage-Video-Games_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsQ3amesstQQtZkm Men husk at disse KUN fungerer på amerikansk PS2! Og hvis du er rask kan du få med deg denne: http://cgi.ebay.com/PS2-Slim-Thin-console-Playstation-2-w-controller-cords_W0QQitemZ220034538590QQihZ012QQcategoryZ62054QQrdZ1QQcmdZViewItem Da er du set to go! :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det er forresten bare å ta ut den amerikanske ledningen bak i adapteret og sette i en standard norsk strømledning FRA adapteret! Du burde også ha et ganske moderne (nyere enn 7 år) tv. hvis ikke blir det kun sort-hvitt. Jeg har ikke hatt noe problemer med min amerikanske ps2 siden jeg fikk den. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Xbox 360.. kommer kullere spill der... xbox er avleggs du kjøper ikkje det no... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jepp! Her er en veldig god selger på spill du kan bruke: http://stores.ebay.com/HitGamings-Vintage-Video-Games_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsQ3amesstQQtZkm Men husk at disse KUN fungerer på amerikansk PS2! Og hvis du er rask kan du få med deg denne: http://cgi.ebay.com/PS2-Slim-Thin-console-Playstation-2-w-controller-cords_W0QQitemZ220034538590QQihZ012QQcategoryZ62054QQrdZ1QQcmdZViewItem Da er du set to go! :D Tror nok de funker på chippet PS2 også. Min er chippet og jeg har spillt GT4 amerikansk og europeisk på den (Trengte en amerikansk for å delta i ghost chasing med amerikanere) eneste problemet er TV'n som kan klage på PAL og NTSC. Heldigvis spiller jeg på PC'n via TV kortet så jeg bytter bare format også funker allt som det skal hos meg i allefall. Greie saker disse PS2 maskinene med modchip, skal visst kunne gjøre den om til FTP server også har jeg hørt. Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det skal vel også gå! Men så fikk jeg en nesten ny slim ps2 med to trådløse kontroller, to memory cards og 12 spill for 900,- inkl frakt. så jeg klager ikke Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg