SPAWN77 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Slik den var første dagen hos meg: Så fikk jeg på noen felger og striper :) Og potte: Spray lakket litt... Så bestillte jeg Eribuni bodykit...levert på døra :o) Klar til styling: Litt justering... Smokk rett på plass Litt eksra skilting :P Sota baklykter: Lyktedeksel og sota blinklys: Gold rims..bling bling : Nye Tenzo R pedaler: Grønne lys: Stabstang: Stabstang, horn, K&N luftfilter, nye plugger og kabler, jorings kit: Litt gult ja...jobber i Prix...Prix Gule priser :P ...litt mye snø i vinter var det. Detter er hva jeg har gjort...jeg kan veldig lite om bil..leser bare litt forumer. Så det er bare å komme med komentarer og nye sprell jeg kan finne på :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Fet bil du har der ja... Hvor kjøpte du de stabstagene? Trenger å stive opp bilen litt..;-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 jøss...ja bra folk er forskjellige Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg kjøpte mine på kspec.com der er prisen inkluder frakt fra Korea.Og så tar det sirka 10 dager. Ikkje så galt med tanke på hvor d blir sendt fra :) Neste jeg tenkte å gjøre: -Shortshifter -"Speil" under panseret.Krom klister -Sote bakrute -klister frontrute -Nye felger til sommeren -...å så har jeg sykt lyst på en turbo da..eller kanskje kompressor. Har fått litt sansen for kompressor og den siste tiden:) ...neste dag.. Var ikkje let å få det fint :( å så hadde jeg ikkje nok:( blærk.:doh Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Her er litt flere bilder: Reklame Reklame Reklame Reklame Subb og paintball utstyr Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 jøss...ja bra folk er forskjellige word! :) isje min smak med bodykitet og stripene, men alle har hver sin smak! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Fikk litt "dill" i posten fra Korea (Kspec) i dag :) Horn,nozels,Tiburon emblem,pærer og hvite gauge plates : Gamle og nye tuter : Før: Under: Etter: Her er den i deler..klar for å få på finstasen Måtte lage et nytt hull til stopperen :) Ta daa:) Føkk hvis du ser på bensinmåleren så glemte jeg jo å stille den tilbake der den stod :( Håper jeg kan kjøre den nesten tom og at den da endrer seg..ellers så må jeg skru igjen.:P Og nå er alt på plass igjen :) Bortsett fra disse to..hmmm? rart det altid skal være for mange skruer :S Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kan ta de skruene jeg.. mangler noen... kanskje de har havna hos deg!!! ;-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Da jeg var ute å kjørte i dag med storenedbørsmengder og på sjikklig dårlig vei løsnet det ene sideskjørte :( blærk!!! må nok finne noe sterkere til å feste dei med. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Prøv med Rotabond... sterke saker... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Pakke i posten!!! Ikkje no gøy men den må byttes. kr.722,- blærk :( så slipper det å c slik ut: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Greit å få det i orden :) BTW: har du msn ell? :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 yepp hcf@hotmail.com hcf2@hotmail.com Og se for et vær vi har nå :( Måtte kjøre nesten 20 mil på is og snø i går. Årets første vinterføre. Og jeg har sommerdekka på ennå :( Må få bytta i helga, men er 10 mil heim før det. Seint må æ kjøre :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Naturfotograf: En arti liten ting jeg fant her i skogen:) Er ikkje ofte den krabaten står stille. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hørt at de der er ganske sjeldne på denne tiden av året.... Heldig med det bildet! lol Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg