madshadow Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 SPAWN77 skrev: Kjeda meg litt....Satte inn ny gasspedal i går. trangt å jævelig å få skrudd under dera :P Så bra ut det dær:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 I dag røyk stripene på bilen... måtte ha litt forandring... ..kjeder meg litt fort :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 der ja.. på tide :P nå må bare bodykitet skiftes og så er du på vei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 tror nok ikkje den fronten forsvinner med det første :P jeg liker den så da blir den nok ganske så lenge ..hvis jeg ikkje finner noe nytt jeg MÅ ha ;) Har planer om å bytte bak og kanskje noen andre sideskjørt.. ...men faen å alt koster :S Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 fint prosjekt;) fint du tok vekk viper-stripene! har vert å sett på en sånn coupe bare (2 l.) til 65! er det noen fordeler eller ulemper? Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Pakke i posten fredag 11.Mai :D Så då va d bare å få skrudd litt: Værdens greieste nabo hjalp meg MASSE den dagen: Under bilen måtte boltene kappes :P Å så blei den 6cm for kort...men naboen fikk laget en skjøt..kappet og sveisa litt :D men ble ikkje heilt tett så nå lager bilen litt lyd fra seg :P ..kan legge opp et video klipp senere så kan dere høre.. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 det der ble skikkelig bra altså! :partyon: Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 To film snutter :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Leds: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Slik ble det etter en tur hos Svendsen eksos i dag: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 gromt, digger dobbelutblås, Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Å så vekk med lyd dempere :P og så et lie klipp : Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Pakke i posten i dag: ...kommer nok ikkje på før seinere i sommer..begynner å bli skralt med cash :P ..måtte kjøpe aircondition t leiligheten i går..faen mæ 33,6 grader her :( Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Pakke i posten i dag..Gøy: Besøk i natt..ikkje så gøy. Heldig vis kom naboen hjem å de stakk av. Men kjedelig med knust rute. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 kjipt ass. fatter ikke poenget med at folk ikke kan la andres ting være i fred. Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg