SPAWN77 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Blir sikkert mer med tiden...men tror d r pause en stund nå :S ...mye annet som har pri. før bilen. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hva med noen bilder der halve bilen ikke er gjemt bak en stein eller lignende? :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ^^^^Noen spesiel vinkel du vil ha? ..kanskje noen babes på panseret og ;) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ja, f.eks ;) Nei, bare helt vanlige bilder, fra siden, foran, bak, skrått foran, skrått bak eller noe. Så man får helhetsinntrykk av hvordan bilen ser ut :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Vil finne meg en annen bil nå. så tror ikkje det skjer stort mere med min bil. ..men det har vert gøy. Så får man se hva som blir det neste :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hvaaaaa?!?! Du får ha lykke til med ny bil da.. Hva havner du på? Har jo vært artig å følge med.. på alle forumene.. :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Kommer til å ha hyundaien og ser d ut til nå, men får se. Legge sikkert ut bilde av bilen jeg kjøper.. men kommer nok til å følge med litt her på forumet selv om jeg havner på et annet bilmerke denna gangen. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 tpk mrg en 4 timers lang lunch i går så jeg fikk henta meg bil: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 vakke så gal den da.. men kunne heller holdt deg til Hyundai, men nå er ikke jeg noe fan av Opel da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Bilen er laget av og hos lotus, det blir brukt samme ramma som i lotus elise. Er veldig fornøyd med den lille ræseren. Men kommer sikkert t å ha Hyundaien og. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 har nettopp lest igjennom hele tråden. skulle ønske eg hadde litt mekanisk kompetanse selv. må inrømme at bilen tilslutt begynte å se veldig bra ut. har samme bil selv =D men likte ikkje helt fargen og felgene. også gleder eg meg til du får på spoileren. btw, de headlight coverene du hadde tidligere i tråden, har du de fortsatt, evt selge? Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 ^^^^lyktedekslene ha blitt stjelt mens den stod parkert utenfor jobben :S ..selv kan jeg lite om bil, men finner mye nyttig på diverse forum. Bra vi ikke har samme smak alle sammen for da hadde det fort blitt kjedelig ;) kommer nok ikke til å gjøre stort med den mere nå...men må vel få på spoiler siden jeg har den lissom :P Stå på med bilen din og husk masser av bilder.. gøy å se hva som blir gjort :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MX-Morten Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Skal du selge den gamle bakfangeren din? Hvor ødelagt er den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 har kappet den litt på den ene siden slik at d er plass til to potter! ..men tror jeg må ha den. slått nedi å ødelagt noen fester på den nye så må kanskje ha den gamle på igjen :S Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MX-Morten Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 såpass ja, må kjøre fint vettu =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg