SPAWN77 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 TRANSFORMERS: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Ny vinge i posten i dag:Double Wing GTR Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hehei! blir gøy å se vingen på bilen. Når skjer det? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Bare f[ lakket den og bakfangeren. :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Utrulig fin bil :) Og utrolig bra post, med masse bilder og filmer. Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 takker og bukker :D liker å knipse litt bilder Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Post gjerne flere bilder og filmer. Morsomt og se. Har planlagt at min skal nesten se ut som din, bare i svart en dag :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ^^^^ Blir gøy å se det du gjør med bilen din. skal se gjennom mappa med bilder fra bilen om det er noe mer gøy å vise frem :P Va på fest i helga så då greide æ å surre vekk kamerae mitt :/ ..eller noen som he tatt d?? håpe å få tak i et nytt fort. må jo altid knipse bilder :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Nå... har du fått slengt på vingen din enda? Og har du funnet igjen kameraet ditt? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Nei har ikkje fått på vingen...skjer sikkert ikkje med det fyste :( På vei heim på fredag røyk clutchen :/ så da koster vel det litt. Nå kjører jeg en Kia kassebil. Fant ikkje kameraet så kjøpte meg et nytt helag etter. Canon IXUS 75. 7,1mega pixels. Var billig og virker veldig greit. stor og klar skjerm. Å så fant jeg ut at æ mister eller ødelegger de så da gidder jeg ikkje betale så mye :P (ødelagt to kamera og mista 1) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 er plutselig blitt veldig lite bakkeklaring på sideskjørta mine.. to fingrer var alt som gjikk mellom bakken og bilen :S skrudde av skjørtet og fant ut at d hadde samlet seg ganske mye sand og is der..det blei ei blanding som ligna murstein :P så tror jeg blir uten skjørta på i vinter. fikk du skrudd på skjørtene? funket det med bare skruer??har ikke lyst å lime mine på da de helt sikkert må av hver vinter...hadde limt de på gammel bilen..plaget endel på vinteren ja :/ men de er enda hele da:) forresten noe erfaring med koreanstyling.dk??? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 ^^^^Nei har ikkje fått surret meg til å få på skjørtene igjen :( Må nok ha lim på. Men hadde vert fint å funnet en måte som var lett å få de av og på med, sånn at en kan ha dem av om vinteren ja. Koreanstyling.dk har jeg ikkje brukt, men de hadd jo litt å velge i da... Kunne tenke meg: panser: Coupe front hjelm [ TCH0118 ] - Koreanstyling Sideskjørt: Coupe Sidesk?rter "Furia" [ TCH0107 ] - Koreanstyling Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Clutch bytte er morro! Husker jeg gjorde det samtidig med gir-kasse bytte... ikke morro.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Pakke fra korea: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 mye har du lagt ut på denne "bilen"? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg