askoy_s40 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hadde noen bilder liggende på jobb pc'n her, tatt ved parkeringsen på jobben! :) her med vinterdekk, 15" orginale volvo felger hvor jeg nettop har kjøpt 4 stk nye felg kapsel! de andre var ødelagte! =P savner 17"... :( :( :( Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Se der ja! :D Vart jo med i GromGrillGutta (3G) du og jo! Snodig detta med hur mye mer "Volvo" denna grillen er i forhold til denna barbecue-grillen som sitter originalt på Fase1. Lækkert! Du nevnte forresten (ett par tråder tidligere) at du vurderer 60/40-sett og kanskje snoket etter noen å "spleise" med. Er på utkikk etter noe slikt selv jeg. Har 40/40 fra Jamex nuh, men det synker så gæli bak at bilen forran ser jo snart bunnpanna mi i speilet. :( Er litt små-blakk for tiden så får nok drøye en tid til nyttårs-regningene er over og litt sånn, men kanskje vi kan få til noe da...hvis det ikke er for sent da..? Bare IKKE fra Jamex. ;) T4-berta fra Nordre Østerdal hadde visst et ganske greit et som hu tipsa meg om i tråden min. Vi får snoke litt hvis aktuellt. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 S40`n var mye stilligere en "Mersha" ;) Tror det hadde blitt bra med 60/40 jeg også, da det skiller noen cm mellom fronten og baken på S40`n ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hvis jeg skal senke bilen så blir det nok med justerbare koni dempere, type gul! :) men nå skal jeg ut i bilen og kjøre hjem fra jobb...wohooo!! og TAKK for at du sier at bilen min er penere enn vedlikeholdslederens "mershe" på jobben!! det skal han få høre! hehe Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Se her ja, bilen ble kjempe fin med den nye grillen :D Må snart kjøpe meg en sånn jeg også. Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hvis jeg skal senke bilen så blir det nok med justerbare koni dempere, type gul! :) men nå skal jeg ut i bilen og kjøre hjem fra jobb...wohooo!! og TAKK for at du sier at bilen min er penere enn vedlikeholdslederens "mershe" på jobben!! det skal han få høre! hehe Hehe :D Volvo4Life vettøh! :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 starter dagen på jobb med å surfe litt på volvo sidene! :) og fant noen fete blinkers! skal lett kjøpe dem med matchende lykter! men ville vell kanskje ikke stått i stil med resten av bilen nå...siden jeg har byttet ut med hvite lys over alt...ang det oransje...hmmm... hva sier dere folkens? :) liker foresten også lyktene på denne bilen...men er ikke dette orginale volvo lykter? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Absolutt lyktene du burde satse på for et clean look. Er det bakhjulstrekk på S40? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balemann Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Litt interesant å vist kor du fant USA sideblink...lyst å meddele oss andre det? btw: kul bil du har:) Siter Kjør Hardt, Kjør Stillt, Kjør VOLVO Med Diesel:) Volvo V40 1,9 TDI 2002 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 starter dagen på jobb med å surfe litt på volvo sidene! :)og fant noen fete blinkers! skal lett kjøpe dem med matchende lykter! men ville vell kanskje ikke stått i stil med resten av bilen nå...siden jeg har byttet ut med hvite lys over alt...ang det oransje...hmmm... hva sier dere folkens? :) liker foresten også lyktene på denne bilen...men er ikke dette orginale volvo lykter? Joa, stemmer det vettuh...er nok orginalt... :) Absolutt lyktene du burde satse på for et clean look. Er det bakhjulstrekk på S40? Jepp enig med deg ang. lyktene :) Nei, S40 er ikke bakhjulstrekk! Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 halla! de lyktene fant jeg på "samsteffansson.se"...så nå vet dere det! :) og er nok ikke bakhjulstrekk nei...desverre!! GODT NYTTÅR foresten!!!! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Heisann, funnet 60/40 sett til S40 jeg da :) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7774 Bare hvis du lurte da =) litt over 4000kr med dempere og fjører =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skjedd noe mer her? Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 nei desverre lite som har skjedd her gitt! har prioritert storskjerm fremfor bil akkurat nå! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Morgen bilde av bilen og fin V70, 170hk :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg