Gå til innhold

s40'en min!!

Ranger emnet

askoy_s40

Anbefalte innlegg

hadde noen bilder liggende på jobb pc'n her, tatt ved parkeringsen på jobben! :)

her med vinterdekk, 15" orginale volvo felger hvor jeg nettop har kjøpt 4 stk nye felg kapsel! de andre var ødelagte! =P

savner 17"... :( :( :(

SNC10019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja! :D Vart jo med i GromGrillGutta (3G) du og jo! Snodig detta med hur mye mer "Volvo" denna grillen er i forhold til denna barbecue-grillen som sitter originalt på Fase1.

Lækkert!

Du nevnte forresten (ett par tråder tidligere) at du vurderer 60/40-sett og kanskje snoket etter noen å "spleise" med. Er på utkikk etter noe slikt selv jeg. Har 40/40 fra Jamex nuh, men det synker så gæli bak at bilen forran ser jo snart bunnpanna mi i speilet. :(

Er litt små-blakk for tiden så får nok drøye en tid til nyttårs-regningene er over og litt sånn, men kanskje vi kan få til noe da...hvis det ikke er for sent da..?

Bare IKKE fra Jamex. ;)

T4-berta fra Nordre Østerdal hadde visst et ganske greit et som hu tipsa meg om i tråden min. Vi får snoke litt hvis aktuellt.

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skal senke bilen så blir det nok med justerbare koni dempere, type gul! :)

men nå skal jeg ut i bilen og kjøre hjem fra jobb...wohooo!!

og TAKK for at du sier at bilen min er penere enn vedlikeholdslederens "mershe" på jobben!! det skal han få høre! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skal senke bilen så blir det nok med justerbare koni dempere, type gul! :)

men nå skal jeg ut i bilen og kjøre hjem fra jobb...wohooo!!

og TAKK for at du sier at bilen min er penere enn vedlikeholdslederens "mershe" på jobben!! det skal han få høre! hehe

Hehe :D Volvo4Life vettøh! :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

starter dagen på jobb med å surfe litt på volvo sidene! :)

og fant noen fete blinkers! skal lett kjøpe dem med matchende lykter!

men ville vell kanskje ikke stått i stil med resten av bilen nå...siden jeg har byttet ut med hvite lys over alt...ang det oransje...hmmm...

hva sier dere folkens? :)

samsteffansson.jpg

liker foresten også lyktene på denne bilen...men er ikke dette orginale volvo lykter?

640_7104.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
starter dagen på jobb med å surfe litt på volvo sidene! :)

og fant noen fete blinkers! skal lett kjøpe dem med matchende lykter!

men ville vell kanskje ikke stått i stil med resten av bilen nå...siden jeg har byttet ut med hvite lys over alt...ang det oransje...hmmm...

hva sier dere folkens? :)

samsteffansson.jpg

liker foresten også lyktene på denne bilen...men er ikke dette orginale volvo lykter?

640_7104.jpg

Joa, stemmer det vettuh...er nok orginalt... :)

Absolutt lyktene du burde satse på for et clean look.

Er det bakhjulstrekk på S40?

Jepp enig med deg ang. lyktene :)

Nei, S40 er ikke bakhjulstrekk!

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...