RuuDpus Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Heisann! Synes effektanlegg bråker litt vel mye når en skal på langtur osv... Er det noe man kan gjøre for å få en mellomting? bytte bare den bakerste lyddemperen f.eks? vil du få en mellomting mellom effektanlegglyd og vanlig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 du kan alltids bare montere en bakpotte og kn filter (o.l) dette vil bare gi en ''effektanlegg lyd'' på skikkelig pådrag og vil så vidt merkes under vanlig kjøring mvh Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 simons effektanlegg å kn filter, ikkje høg lyd i det heile tatt, både på godt og vondt.. har køyrt over 30 mil i dag med simons der mellompotta er plukka vekk+kn filter, NULL problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 du kan alltids bare montere en bakpotte og kn filter (o.l) dette vil bare gi en ''effektanlegg lyd'' på skikkelig pådrag og vil så vidt merkes under vanlig kjøringmvh dette gjelder ikke alle biler, ihvrtfall ikke min. bråker som faen med bare bakpotte og kon-filter. kan hende dette er spesielt for min da..:) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max power Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hvis du bare setter på luftfilter først, og så prøver da. så kan du se åssen det går, senere kan du jo sette på ett LITT større eksos anlegg enn det du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 bakpotte med buttplug da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacluka Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Kommer vel ann på hvor mye luft som går igjennom simons rørene hvor mye det bråker. Jeg hadde simons på min 316. Helt normal lyd, helt til man ga full fjøl :) Siter _______________ Audi S4 2,2 1994 BMW 316i 1991 Golf 2 1,6CL 1987 Mitsubishi Galant 2,0 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hva med effektanlegg som ferrita? Laget for gatebruk, tilnærmet orginalt lydnivå med litt mer sportslig tone. Så et superflow filter på toppen for litt sprekere lyd fra motor. Skulle bli bra det :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 tingen er vel at han/hun allerede har ett effektanlegg som ALLEREDE bråker for mye sett bare på ei potte til da, så er jo det problemet borte, koster jo 400 kr for ei simons potte, bare kappe og sette på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kjøp en Supertrapp bakdemper, den kan du regulere hvor mye lyd/motstand du vil ha. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kjøp en Supertrapp bakdemper, den kan du regulere hvor mye lyd/motstand du vil ha. og supertrapp er jo så billig og da! :doh Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg er super fornøyd med kun filter på bmw iallefall.. Liker at tomgangen er diskret, mens det blir litt lyd ved pådrag.. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe bråkete simons greier.. da må det være alla ferrita.. men er jo prisen også.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg