Gå til innhold

RB26DETT i en Bora?

Ranger emnet

wide106

Anbefalte innlegg

Fant en grom motor: RB26DETT fra en Skyline GT-R. Bilen var fullstendig ødelagt etter en kollisjon bakfra. Kjøpte motoren på huggern. Har nå ikke noe chassi å ha denne i, men tenkte på å putte den i en Bora som jeg har stående. Er det noen regler som sier at jeg ikke kan dette? Er motorrommet stort nok? Og hvilke modifikasjoner må jeg gjøre for å få det godkjent av BT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høggern + RB26DETT = Humbug + Bora = GIGANTISK LOL

At du fant en knatra Skyline på ett huggeri synes jeg er LITT vell merkelig.

De er jo ikke akkurat noe du ser hver dag som de ovenfor sier.

Om du ikke var i Japan da, da kan jeg tro at du fant en på hugger'n.

Sette en RB26 i en Bora? Tror ikke BT vil godkjenne den nei... Må nok være forsiktig når du skal kalles inn, for du må nok gå utenom loven for å få den inn.

Tverstillt blir også merkelig, kan ikke se for meg å kjøre daglig med 500-600 Hk tunet på framhjulene... Kan bli LITT mye burning og dekkjøping for min smak.

Om du konverterer stakkaren til bakhjulsdrift så blir det mer levelig, men mye mye mer arbeid og som RX-7 gutta sier: DYYYYYYYRT!

Dessuten om jeg ikke husker feil så vil ikke BT godkjenne motorer som ikke er godkjent for bilen eller det vil si, fra samme produsent.

I allefall hva jeg har hørt, men ikke siter meg på det i allefall.

Tror forresten jeg også fant en knatret Skyline på hugger'n ;)

http://www.streetracersonline.com/gallery/albums/userpics/17371/normal_crashed%20skyline.jpg

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en grom motor: RB26DETT fra en Skyline GT-R. Bilen var fullstendig ødelagt etter en kollisjon bakfra. Kjøpte motoren på huggern. Har nå ikke noe chassi å ha denne i, men tenkte på å putte den i en Bora som jeg har stående. Er det noen regler som sier at jeg ikke kan dette? Er motorrommet stort nok? Og hvilke modifikasjoner må jeg gjøre for å få det godkjent av BT?

:hammer :hammer :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider