wide106 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fant en grom motor: RB26DETT fra en Skyline GT-R. Bilen var fullstendig ødelagt etter en kollisjon bakfra. Kjøpte motoren på huggern. Har nå ikke noe chassi å ha denne i, men tenkte på å putte den i en Bora som jeg har stående. Er det noen regler som sier at jeg ikke kan dette? Er motorrommet stort nok? Og hvilke modifikasjoner må jeg gjøre for å få det godkjent av BT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 26'en i en bora :D fett!! :D:D:D:D:D Hvorfor ikke få tak i i en golf 1. uno, fiesta el noe lignende. Kunne blitt feet sleeper haha. Eller kødder du? :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fant du bare en Skyline på huggeren? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ikke faen om du fant en slik på høggeren Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nei skyline er LITT sjelden vare kan man si... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 tviler på at du har funni rb26dett på høggern liksom.. motor blir jo lang stilt da.. og tviler jævlig sterkt på at du får det godkjent. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 De godkjenningspapirene der hadde vært moro å sett gå igjennom! Men for all del! Kan jo bli en helvetes banebil! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Høggern + RB26DETT = Humbug + Bora = GIGANTISK LOL At du fant en knatra Skyline på ett huggeri synes jeg er LITT vell merkelig. De er jo ikke akkurat noe du ser hver dag som de ovenfor sier. Om du ikke var i Japan da, da kan jeg tro at du fant en på hugger'n. Sette en RB26 i en Bora? Tror ikke BT vil godkjenne den nei... Må nok være forsiktig når du skal kalles inn, for du må nok gå utenom loven for å få den inn. Tverstillt blir også merkelig, kan ikke se for meg å kjøre daglig med 500-600 Hk tunet på framhjulene... Kan bli LITT mye burning og dekkjøping for min smak. Om du konverterer stakkaren til bakhjulsdrift så blir det mer levelig, men mye mye mer arbeid og som RX-7 gutta sier: DYYYYYYYRT! Dessuten om jeg ikke husker feil så vil ikke BT godkjenne motorer som ikke er godkjent for bilen eller det vil si, fra samme produsent. I allefall hva jeg har hørt, men ikke siter meg på det i allefall. Tror forresten jeg også fant en knatret Skyline på hugger'n ;) http://www.streetracersonline.com/gallery/albums/userpics/17371/normal_crashed%20skyline.jpg Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 tror jeg kan si at visomatdersomate du hadde funnet en RD26DETT på høggeren fra en vraket bil, Hadde det at bilen var vraket i en ulykke, med stor sansynelighet vært et tema på BF....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Så sant, så sant... Det hadde nok blitt snappet opp av noen her inne før du hadde snublet over en motor på høggern Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ja... Det er jo tross alt 46544 ører og 46544 øyner i norge som er brukere på BF... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 HAHAAHAHA Kids say the dumbest things :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fant en grom motor: RB26DETT fra en Skyline GT-R. Bilen var fullstendig ødelagt etter en kollisjon bakfra. Kjøpte motoren på huggern. Har nå ikke noe chassi å ha denne i, men tenkte på å putte den i en Bora som jeg har stående. Er det noen regler som sier at jeg ikke kan dette? Er motorrommet stort nok? Og hvilke modifikasjoner må jeg gjøre for å få det godkjent av BT? :hammer :hammer :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 :pics sier det igjen: Jeg tror det ikke før jeg får se det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg