Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hvis ikke DETTE er bs, så vet ikke jeg hvertfall... Tror neppe denne brukeren kommer til å poste noe særlig mer her inne, med mindre dette faktisk er sant Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Han er 18år og student, det sier seg selv at han ikke har en bora stående og kjøpte en motor på huggern..... Han arvet peugeoten 106'n han har av moren sin. Sjekk de andre postene han har og døm selv. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Får man vraka en Skyline hos hoggern da? hvis bilen ikke har stått på norske skilter? Tenker på vrakpant. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Mange høggere som kjøper inn utenlandske delebiler, så de ville nok tatt den imot. Men da som rent delekjøp, ikke noe vrakpantordning. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hadde han enda sagt han hadde kjøpt seg ett front cut, så skulle jeg vurdert og tro på han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 seriøst den tristeste tråden jeg har sett... også foreslå å sette den i en Bora?? :puke: Hadde jeg stoppet ham skulle jeg gitt ham bot og et klaps i bakhodet Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 jepp.. bot for skjemme bort motoren med ett bora karosseri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hehe... lurer på om man får kjøpt campingfjærer foran til bora jeg..... hahahahahaha Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hadde faktisk en drøm i natt at det han sa stemte, og at alle vi her ble skikkelig flaue. Digg å gå inn på tråden og se at det fremdeles var bullshit! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hadde han sagt CA18DET så hadde jeg faktisk hatt litt mere tro på dette her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 All talk and no walk... Dessuten, et ord popper inn i hodet mitt når jeg hører RB26DETT i en Bora: Why? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det der kunne da blitt fett. menn aldig i h om det hadde gått gjennom hos BT! og virker til og være berre dritt snakk siden trådstarter ikkje svarer i gjenn :P! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 på huggen i lier er det to toyota supra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg