Gå til innhold

Audi A4 TQ 96mod SELGES!

Ranger emnet

ghihi

Anbefalte innlegg

Litt om bilen:

JMS front, resten rieger styling, kw justerbart senkesett, fabrikk sota vindu (alle) , 18" radius felger m 225/40 fulda dekk, El.speil , vindu. Defa alarm, stabstag i motor rom, MTM chip 196hk me 210hk program, green filter, pulloff ventil, Ny motor/turbo/styresnekke/clutch/bensinpumpe+++...Eu OK,

Motor/turbo har gått 20 000km (3års garanti) bilen har tilsammen gått 139 000km! Se mer på denne siden http://www.karloveaarseth.cjb.net

post-3020-13804851843505_thumb.jpg

Mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by karlove

Litt om bilen:

JMS front, resten rieger styling, kw justerbart senkesett, fabrikk sota vindu (alle) , 18" radius felger m 225/40 fulda dekk, El.speil , vindu. Defa alarm, stabstag i motor rom, MTM chip 196hk me 210hk program, green filter, pulloff ventil, Ny motor/turbo/styresnekke/clutch/bensinpumpe+++...Eu OK,

Motor/turbo har gått 20 000km (3års garanti) bilen har tilsammen gått 139 000km! Se mer på denne siden http://www.karloveaarseth.cjb.net

yeeha, lekker audi

PS bør lese dette = http://www.karloveaarseth.cjb.net/ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

Sinnsykt DYR tipper jeg

Kom som et sjokk fra den kanten! :D Venter på å få kjøpt bil til halv pris du tror jeg :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..men når det gjelde prisklasse så er ikke 190k gale da! har jo sett andre a4'a som er prisa til over 230 000kr! ..da er det samme modell og greier!

men så har jo jeg helt ny motor/turbo også da! gått 20 000km

+ at det er 3år garanti på det =) men jeg vil gjerne vite hva dere tror jeg får får den ! er usikker når det gjelder prisen skjønner dere :P

Mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kjempe fin, og med mye nytt utstyr :)

Jeg vil si prisen du antar på 190000,- er absolutt oppnålig. Eneste en egentlig kan trekke ned på er at det er en ferdig styla og trimma bil. Det er helt sikkert noen forandringer/ting en kan gjøre ennå, men litt av sjarmen er å begynne fra start som du har gjort.

Som sagt, fin bil å kjøre til skolen med. Heldig han som har råd.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte bilen så var der kun Frontspoiler på! Og en chip som IKKE funka!;/ Så jeg dro på handletur og fikk kjøpt sideskjørt/hekkskjørt/takvinge/m3speil samt en ny chip!

Har vore veldig mange som har vert intresert! men dem vil bare ta innbytte, noe jeg ikke kan! må selge!

men det som jeg lurer på, er prisen får HØY ? eller er det bare dårlig tid å selge på ?

Mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by karlove

Når jeg kjøpte bilen så var der kun Frontspoiler på! Og en chip som IKKE funka!;/ Så jeg dro på handletur og fikk kjøpt sideskjørt/hekkskjørt/takvinge/m3speil samt en ny chip!

Har vore veldig mange som har vert intresert! men dem vil bare ta innbytte, noe jeg ikke kan! må selge!

men det som jeg lurer på, er prisen får HØY ? eller er det bare dårlig tid å selge på ?

sjekket litt rundt, vil påstå at det er et varp !! dvs ikke for dyr det er nokk tiden som er problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at du har en forholdsvis styla bil som gjør markedet du prøver å selge til ganske snevert.

Bilen har forholdsvis stor motor (som atpåtil er ny!) som igjen putter den i en høy prisklasse, både i innkjøp, vedlikehold og forsikring.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=286247

Gått lenger, men er ikke alle som tenker på det + at det er avant som gjør den praktisk.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=286116

Også gått lenger, men lavere pris.

Folk kan bli mistenksome til vedlikehold og bruksmønster når man har byttet motor på en såpass ny bil med så lav km stand som du har.

Leste på siden din at det var pga. at en oljeslange hadde gått tett, er ikke sikkert potensielle kjøpere liker tanken på at en ny motor, serlig om du har vedlikeholdt den godt, havarerte pga. noe slikt.

Men synes bilen virker helt ok, ikke akkurat min smak i styling men det er irrelevant. Bil markedet er ikke akkurat dødshot for tiden, noe som egentlig ikke er noe problem om man selger bilen for å kjøpe en ny da prisen på det nye man kjøper også er tilsvarende lavere.

Lykke til med salget, jeg tror nok du kan bli kvitt den men må kanskje gå ned litt i pris og det kan ta sin tid.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El_Loco! den nederste linken du viste! han som eiger den a4'n..det var han som eigde denne før :) hehe..

Men hvor mye skal jeg ta får den da ? evt, HVA tror dere jeg får får den ?

er mange som ringer og vil ta innbytte, har fått bud om å bytte likt med en 1999mod bmw520 ! han skulle ha 220k får sin da!

skulla gjerne gjort det, men jeg må selge! så om prisen er får lav, så vil jeg gjerne vite hvor mye en sann bil egentlig er verdt !

Mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider