naffets Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har et spm som jeg trenger svar på. Er det mulig og sette inn en Audi Quattro motor inn i en Golf III? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Alt er mulig, tar bare litt lenger tid:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naffets Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Treng eg nåkka meir enn Girkassa å motorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Treng eg nåkka meir enn Girkassa å motorn? -Pågangsmot -Penger -Tålmodighet -Gode venner -Sveiseapparat PS. Alt går an, det umulige tar bare litt lenger tid :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naffets Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Så det er ikke noe problem med tanke på at den har stått i en 4x4 og skal i en forhjulstrekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Drivverk vil nok ikke passe rett over vil jeg tro. tror du vil få mye modifikasjoner! har en kammerat som bygger om en vento til 4-hjulstrekk og han måtte kappe i gulvet for å få plass til drivverk å sånn. Det går, men er nok ufattelig mye jobb. Nå er ikke jeg noen ekspert, så arrester meg om jeg tar feil. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg