Gå til innhold

chevy8 sine prosjekter.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

beklager chevy8 hvis dette går utover tråden din,det er ikke meningen...men blir så provosert av folk som tror de vet og kan alt...så til deg min kjære felalli..har lest litt rundt om på trådene dine,du snakker som du sku vert mekanikker i 25år med erfaring som en gammel bestefar.og du er bare 18,hmmmm...likte fantasien din om en 8er på 8000-10000rpm...vel en 18åring tja får du til det står det respekt av det,men det koster lapper..veldig mangen lapper veldig veldig mangen lapper,mye flere lapper enn enn 18 åring har råd til.kan godt tenke meg du syns en drag nova går rett fram den ska eg ve enig med deg den har ikke noe i sving og gjøre,den 69 camaroen,kem som lot deg kjøre orntlig heftig med en 69 camaro(med ferskt fører kort en bil til anslagsvis 200 250 lapper)...vel min bil hadde du ikke fått tengt på og kjøre en gang hehe..kaller deg mekanikker,vel 18 år er vel knapt nok ferdig me andre året på mask og mek du då.eller har du gått i lære siden du var 15 og nesten gikk på barneskolen....og ikke kan forklare hva tenningsbank er..vel det var det første eg lærte på bilfagskolen hvertfall.tennings bank får du ganske enkelt fordi du har for tidlig tenning.(pluggen gir gnist lenge før ød)ød betyr øvre dødpungt(dødpungt er det pungtet stempelet veksler om og gå opp eller ned)så enkelt kan det forklares tenning bank er ikke noe problem ved en eventuell forsein tenning...så var det den beemeren din då hmmm kunne no ha hatt en heftig bmw då og ikke bare en 525........gleder meg til og møte deg på vålerbabyhmm? .......hehe klovnerier fra orntlige klovner det liker vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du tror noen gidder å kappe med en sopp som deg, så må du tro om igjen:) Blir ikke provosert jeg skjønner du. Tåpelig oppførsel.

Forøvrig veldig interessert i hvilken kilde du har det fra at jeg har en 525?

Ikke glem at føreren også har litt å si når man kjører om kapp da lille venn;)

Edit: Må bare få legge til at det her ser jeg bare på som et kompliment:)

"har lest litt rundt om på trådene dine,du snakker som du sku vert mekanikker i 25år med erfaring som en gammel bestefar.og du er bare 18,hmmmm..."

Takk takk mad-max

Hahahaha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...men om du skal diskutere bmw på amcar delen så kan du vere bombesikker på at det bare er du som syntes bmw er best..

takker for forståelse:)

ja får håpe det blir lakk på doningen og masse gassing til sommern:)

Trengs litt takhøyde her:) Klart "alle" her vil synes amcar er det beste valget, men morro er det nå læl!

Hvilke(n) farge har du tenkt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir svart...enten metallic eller tett farge..er ikke sikker..har kanskje en liten spons her..får se

Gå for tett farge me den masse klarlakk det blir knallalacocaina

NB, du som skruver på chevy motor, skal toppboltene til 350 etterttrekkes , og kan jeg bruke samme boltene eller skal de byttes?

er snart i ferd med å montere sammen motoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haloen no husker egi kke tilltrekknings momentet i hodet men det vet garrantert noen andre innpå her...men er vel og anbefale og kjøpe nye strekkbolter....hvertfall hvis du har alutopper,eller en høy-komprimert motor.då ville eg kjøpt nye,selvom eg har vert heldig med lavkomprimerte v8'ere og kjørt med brukte strekkbolter(ligger egentlig litt i navnet"strekkbolter")den strekker seg litt når mann strammer til......lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haloen no husker egi kke tilltrekknings momentet i hodet men det vet garrantert noen andre innpå her...men er vel og anbefale og kjøpe nye strekkbolter....hvertfall hvis du har alutopper,eller en høy-komprimert motor.då ville eg kjøpt nye,selvom eg har vert heldig med lavkomprimerte v8'ere og kjørt med brukte strekkbolter(ligger egentlig litt i navnet"strekkbolter")den strekker seg litt når mann strammer til......lykke til

oki, det er en høykomp motor, så det er vell best å sette i nye bolter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva snakker du o no umec,!!!kjøpte noen enormt dyre strekkbolter til min!!!og når eg sa ,i det eg gikk fra vedkommene butikk, no har no eg strekkbolter til den store gullmedaljen,det er då verksmesteren sier til meg,strekkbolter skifter man alti, vil tro verksmesteren i en annerkjent amerika bil butikk vet ka han snakker om ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider