Gå til innhold

Gleder meg!!!

Ranger emnet

Henrik H

Anbefalte innlegg

Originally posted by Euro-1

Henrik H: Direktøren kom hjem fra ferie idag,så jeg får nok svar på det til uka.

Har du tenkt mer på sprut og turbo?Er en annen nisse som også er veldig interessert i dette....

Ja,du må få senka`n masse,ellers vil bilen velte i en krapp sving...;)

Du får kjøre en tur ut til meg en dag,så skal du få være med en tur,venter på styreenheten fra reparasjon.

Etter en tur med deg spørs det ikke om det blir nytt sprut og turbo ;) ;) :D

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Heggis

hmm... når kommer mer bilder... ;P

mvh

Stian

Kommer snart, ene pc'en min loker litt, har ikke aktivert windows xp og 30 dager har gått :rolleyes: Noen som har en aktiveringskode som funker..??

I dag var faktisk første ordentlige prøveturen! Var knall morro, bortsett fra at den går alt for dårlig.. :( Trenger MYE større turbo, pluss tid til å skru i hop en ny motor :) (må vel egentlig først bestemme meg for hva slags motor jeg skal bygge først men... hmmm ;) ;) )

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Det er vel ikke tvil om at det enten blir Volvos 3-liters rekkesekser fra 960, S80 T6-motoren, eller RB26DETT fra Nissan Skyline. :)

Nja... Kan ikke ha noe japansk i bilen og volvo 6rn er litt tung ;)

Nei blir vel enten det jeg har skrapt sammen til nå; b21et blokka med nye mahlestempler, 531topp med k-kam, gr.a grenrør og gr.a innsug, audi rs2 dyser m/fuelrail, og haltech f9 sprut.. Mangler altså egentlig bare turbo...

Ellers så blir det den dyrere varianten, -97 230 blokk m/ underspyling av stempler, euro-1 sprut og tenning, 531 med k-kammen og en cosworth turbo av noe slag (450hk)....

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Nja... Kan ikke ha noe japansk i bilen og volvo 6rn er litt tung ;)

Nei blir vel enten det jeg har skrapt sammen til nå; b21et blokka med nye mahlestempler, 531topp med k-kam, gr.a grenrør og gr.a innsug, audi rs2 dyser m/fuelrail, og haltech f9 sprut.. Mangler altså egentlig bare turbo...

Ellers så blir det den dyrere varianten, -97 230 blokk m/ underspyling av stempler, euro-1 sprut og tenning, 531 med k-kammen og en cosworth turbo av noe slag (450hk)....

Er ikke haltech F9 bare sprutet uten tenning? Hva slags tenning skal du ha?

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by btl

Er ikke haltech F9 bare sprutet uten tenning? Hva slags tenning skal du ha?

stemmer.. bruker orginal tenning hvis jeg beholder f9'en. Mulig jeg kjøper fordelerløs tenning fra haltech..

bauer: team asker hva er det? Har sett et par biler med den teksten i ruta.. :rolleyes:

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bauer: team asker hva er det? Har sett et par biler med den teksten i ruta.. :rolleyes:

du har sett dem. men når du ser bilene det står team asker på så leser hjernen din team rusten ...kjøpt meg 242 forresten...:D :D :D :D

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer.. bruker orginal tenning hvis jeg beholder f9'en. Mulig jeg kjøper fordelerløs tenning fra haltech..

Ikke for å være kverrulant, men blir det ikke problemer med gnisten? ved rundt 300hk?

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider