Zerox Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Det blinkersene der må du spesial bestille vet jeg. Skulle ha sånne for en stund siden og fikk adressen til et sted i USA, men finner den ikke for øyblikket. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 BCB har ett sett igjen med gamle typen usa blinkers!!! Løp og kjøp:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 De blinkersene skal man i prinsippet kunne gåinn og kjøpe på bilia,iom at dette er en orginal del.Kjøpte mine gamle der.Kan fåes i hel oransj og. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Putt ei litta wankelmotor i den 240 din med ein grösse turbo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Henrik H Skilter på bilen! Skal innom biltilsynet å få senkefjærer +++ i vongkort hvordan er det du gjør dette a? drar du bare til biltilsynet, bestiller time og viser det til dem. og får det skrivd inn? har lyst til å kansje gjøre dette en eller annen gang, et sted i nærheten avskilter de bilen din hvis du ikke har det skrevet i vognkortet.. en kar kom til brodern og kjøpte slike blylodd som du setter i fronten eller baken på volvo 245'en. han skulle sette de inn over hjulene så den ble lavere :D tror du det er mulig å få min godkjent med kappede fjører? skjekker de dem nøye og teller ringene og slikt? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Så et sted at Bilia sendte ut et skriv om at de godkjenner kappede fjærer på 240'n, biltilsynet ble ikke så happy da:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com hvordan er det du gjør dette a? drar du bare til biltilsynet, bestiller time og viser det til dem. og får det skrivd inn? har lyst til å kansje gjøre dette en eller annen gang, et sted i nærheten avskilter de bilen din hvis du ikke har det skrevet i vognkortet.. en kar kom til brodern og kjøpte slike blylodd som du setter i fronten eller baken på volvo 245'en. han skulle sette de inn over hjulene så den ble lavere :D tror du det er mulig å få min godkjent med kappede fjører? skjekker de dem nøye og teller ringene og slikt? viste min i Oslo på økern. Var veldig greie der. titten egentlig bare på bilen. Så testet de bremsene på rulle. Senkefjærene var de nøye med. Måtte ha godkjenningspapir og de så både på nr og telte vininger. Så testkjørte vi bilen litt utefor der. Over 100 inne på område hos dem :D så ble alt skrevet inn. Eneste mangel var at åndingen min gikk i friluft. Den kunne jeg bare vise hos et verksted senere så gikk det greit. Sa ikke noe på OMP stolene mine eller noe annet. Var en glad mann når jeg gikk derfra :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Det er bra! :) Håper det blir like greit å godkjenne mitt hvis jeg skal.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg