Volvonikko Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei. temperaturføleren på bilen min virker ikke. Noen ganger vipper den litt på seg men ikke noe mer. Jeg prøver å bytte giveren i toppen først. Hvilken av dem er det? 1994 Volvo 945GL B230F. Håper på raskt svar:) Siter Volvo er bra men Amcar er best! Min bruksbil:1994 VOLVO 945GL (B230F) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 er det flere enn en?? en til temperatur? og en bankeføler på blokka... ser hvertfall sånn ut på autodata.. sitter på innsugsiden. men kan like godt være dårlig kontakt eller så kan det være måleren i dashbordet... på min er det bensinmåleren som virker nå og da... men der tror jeg det er giveren i tanken.. :-) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 er to tempfølere i toppen, en til klokka(den nærmest toppen) og en til hjernen(nærmest front), bankeføleren sitter jo somsagt i blokka, vet ikke helt hvorfor den ble tatt med her..? tankmåleren er en felles fabrifeil på 740 og 940.. noe fordingspunkter bak på armaturet eller det kan være feil bak på instrumentet.. ofte(desverre) må en baki med loddebolt for å fikse problemet(desverre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 jeg bare så på tegningen på autodata og etter å ha sett i motorrommet mitt så ser jeg at tegninga der ikke stemte.. Der var det bilde av bankeføler og tempgiver på midten av motor. på innsugsiden... hvor mye jobb er det å skru ut armaturet? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg