grubbel Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Nå trenger ikke en bil å gjøre raske runder for å være morsom. Ikke i nærheten. du kjører jævla mye bil ja ... så du mener banebilen jeg skal kjøpe ikke trenger være rask? logisk. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Kjører så mye bil som mulig. :) Banebil er vel noe annet, ja. Men nå sa du så vidt jeg kan se ingenting i det hele om banebil. Dermed gikk jeg rett og slett ut fra at du snakket om en normal bil for morokjøring på søndager eller daglig bruk. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ja, jeg kjører på den banen ofte både lør og søn :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Dette kom som et sjokk ja..... http://www.dinside.no/php/art.php?id=343041 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Dette kom som et sjokk ja..... http://www.dinside.no/php/art.php?id=343041 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Leste en plass at nå som de har gjort alle dieselbiler "billigere" enn bensinbiler, så skal de skru opp dieselprisen.. Litt interessant er at de bruker NOx som en grunn her, men har sett helt bort ifra den når de lagde bilavgiftene.. Artikler: http://forbruker.no/pengenedine/pengebruk/article1488152.ece http://n24.no/makro-og-politikk/article1488113.ece Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hele denna avgifstendringa har egentlig bare vært en måte og lure norges befolkning til og godta en økning i nybilprisen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 http://oyvindryeng.net/img_host/rape.jpg HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆH :roll: :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 inntrykket mitt var at nyere gromme biler i norge var så dyrt alt nå jeg, at det kan nesten ikke ha noe å si fra eller til. men det har det tydeligvis. Noen som støtter min teori om at hvis man kjøper seg nissan 200sx s14a så kan man eie den de neste 2 årene uten å tape noe? Skulle ikke forundre meg med de nye avgiftene som er rundt døra. Og til de her som "truer" med å flytte: Tror jeg faen ikke på, hahaha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 er blitt en god del sider nå etterhvert, så gidd ikke lese gjennom alle sidene så kan hende dette allerede er blitt besvart: hva om en allerede har hentet en bil fra utlandet, men ikke har penger/mulighet/whatever til å registrere før etter nyttår. må man da betale etter de nye satsene, eller de som gjaldt da bilen ble ført over grensen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg ser etter en A3 2.0 TDI 140hk i Tyskland i disse dager. Jeg fant et fint eksemplar igår og er klar til å importere. Så kom jeg til å tenke på disse nye avgiftene hvor jeg leste at denne A3 TDI ville synke med ca 27k... Dette gjelder vel også bruktimport ? Da vil det altså lønne seg meget å vente litt over 2 lange måneder før jeg importerer ? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg ser etter en A3 2.0 TDI 140hk i Tyskland i disse dager. Jeg fant et fint eksemplar igår og er klar til å importere. Så kom jeg til å tenke på disse nye avgiftene hvor jeg leste at denne A3 TDI ville synke med ca 27k... Dette gjelder vel også bruktimport ? Da vil det altså lønne seg meget å vente litt over 2 lange måneder før jeg importerer ? Du kan jo alltis stikke ned å hente den, bare momse den inn og la den stå til over nyåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 jepp, men jeg orker ikke importere selv. Får firma til å gjøre hele jobben for meg for 20000, men kan jo spørre om de kan gjøre halve jobben for halve prisen :) Eller faktisk hente den nå men vente med å regge og bare la bilen være hos meg :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Leste en plass at nå som de har gjort alle dieselbiler "billigere" enn bensinbiler, så skal de skru opp dieselprisen.. Litt interessant er at de bruker NOx som en grunn her, men har sett helt bort ifra den når de lagde bilavgiftene.. Forundrer meg ikke med denne slags folk ved roret: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du klarte ikke å dekke til hele nedover-geipen til fru halvorsen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg