|Burnout| Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er det noen som kan svare meg på hva jeg skal jøre for å få godkjent en manta med 3.0l 12v?har sett på en som jeg fundere å kjøp.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 det blir dyrt. lurte selv på det en gang... du må sveise din egen bunnpanne, og så må du ha ny travers fra manzel, nypris 12.000 hvis jeg husker rett :) er noen andre ting og, men de kommer jeg ikke på Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 motor står i biln det æ tenkte på hva bremsan å sånt Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Han har sett på en sa han, da er den sikkert ferdig bygd med bunnpanne og alt! Bruttern hadde en for noen år tilbake, bygd av mantzel, gikk svært godt. For og få det godkjent så må du ha bremser som svarer til motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Om du har tenkt deg skilter så må du nok investere i skikkelige bremser med godkjenningspapirer. Sjekk: http://www.pink-opel.de/ Englund selger også disse bremsesetta med oppkopierte papirer. (noe billigre) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Er det noen som kan svare meg på hva jeg skal jøre for å få godkjent en manta med 3.0l 12v?har sett på en som jeg fundere å kjøp.. er det den som står på mo i rana? har selv vært å sett på den og prøvd den, men det var for mye som måtte fikses, så jeg gadd ikke. men fy som den gikk (da vi etter 1 time fikk start på den) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 er det den som står på mo i rana? har selv vært å sett på den og prøvd den, men det var for mye som måtte fikses, så jeg gadd ikke. men fy som den gikk (da vi etter 1 time fikk start på den) ja e den i mo i rana Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waagee Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Om du har tenkt deg skilter så må du nok investere i skikkelige bremser med godkjenningspapirer. Sjekk: Pink Opel Power Tuning Englund selger også disse bremsesetta med oppkopierte papirer. (noe billigre) øøhm. vanlie manta bremser er god for 240hk så 3,0 12v er vell ikke noe problem da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 vanlige manta bremser er langt fra 240hk godkjente gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waagee Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 vanlige manta bremser er langt fra 240hk godkjente gitt de som står på gsi og gte ? mener å huske det var 240hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greyhound Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Det er feil. Bytter du til ventilerte bremser framme fra rekord skal du få godkjent 150hk. Over dette må du ha skiver bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waagee Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Det er feil. Bytter du til ventilerte bremser framme fra rekord skal du få godkjent 150hk. Over dette må du ha skiver bak. okey... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 men ka med og bygge om manta b med 24v motor? hive alt over me bremser og slikt nokke problem det eller?? er det flere som har gjort det og fått godkjent? papirer og diverse? Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Omega 3,0 eller Calibra Turbo bremser må vel holde? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 du kan bruke omborrede skiver fra Omega 3000 (298X28) med tilhørende calipere. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg