JuB Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Synes denne var litt på kanten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 ...på kanten av hva?? Syns lyktene var fine jeg, men er kanskje prisen du sikter til?!?!?:) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Om du leser hva som står der så tror jeg du tar den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hahahaha..... de prøver virkelig å selge de der.... fornøyd med bilen dim JuB,ellers skal jeg dra til geilo å gi forgie eiger pepper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er kjempe fornøyd med bilen, tror det er et av de bedre kjøpa jeg her gjort, hehe ;) Har ikke funnet noe å sette fingeren på enda, eneste jeg ble litt redd når oljereturen skrudde seg litt ut, å bilen lakk olje som en sil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Lavkvalitet? Tja, på service iaffal. Lang ventetid? Ja! Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 liker forhandlere som e ærlige eg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hmm, kan ikke si jeg har hatt noen problem med leveringstid, eller selve delene til FK jeg men! Er vel heller forhandlerne våre her i Norge som er trege spørr du meg... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Bestiller meg et par slike lykter jeg :D Bare på trass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hadde de skrevet detta om JOM så... må si jeg har bedre erfaring fra FK enn fra JOM egentlig.. selvom det sannsynligvis er samme produsent på tinga Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg