Gå til innhold

87' 240 vurderes solgt

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Har en Volvo 240 jeg vurderer å selge.

Motoren starter og går, ikke hatt noen problemer med den det året jeg har eid den.

ca.350 000km

B230K forgassermotor på 116Hk

T-red bodtkit fra plast&son (men liten skade på fangeren foran)

Nye bremser august 2005

Eu-godkjent med 0 feil september 2005.

Nye dynamobørster Desember 2005

Oljeskift, nye plugger, olje- og bensinfilter Juli 2006

Så og si 100% Rustfri

Skinntrekk på alle setene

Senket 40/40, godkjent i vognkortet

Årsavgift betalt, ingen heftelser

Nokia Hakkapelita piggdekk, kjørt 1 sessong

CD-Spiller m/ hatthyllehøytalere og gammel forsterker kan følge med

Phoenix 100+ 15" sommerfelger kan også følge med

Ypperlig vinterbil, med varmeapperat som faktisk fungerer!

Ellers er det noe småplukk:

Tåkelysene fungerer ikke lengre, lett å fikse.

Vindu på høyreside framme er det noe tull med.

Girkassa er kan være litt ekkel noen ganger, stanga er litt løs selv om den er i gir.

Har enda ikke bestemt meg helt om jeg skal selge, men har egentlig lyst på noe annet enn Volvo.. :) Men hvis jeg skal selge, kunne jeg vel tenkt meg 14-15000,- for den, kjøpte den i september ifjor for 20000,-..

Sierra, Golf eller annen billig vinterbil + mellomlegg kan vurderes, samt pris selvfølgelig diskuteres..

Ligger noen gamle bilder fra febuar her:

http://www.home.no/cokeloop/240nye/

Skal prøve å få fiksa nyere bilder av den iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute etter en ny bil, noe billig til den prisen. Ikke noe tull med motor? Kan du garanter at den er 100% rust fri? Er blitt skeptisk til at folk sier at den er rustfri, selger sa det når jeg kjøpte den jeg har nå og det viser seg at den ruster ut under. Hvor i Stjørdal bor du? Holder til i Trondheim, kun tenke meg å sett litt på den til uke som kommer om jeg får tid til det.

Edit: Har ikke nett for tiden, så det kan hende du får svar over helge isåfall.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, aldri hatt noe tull med motoren, forutenom da det bare var stubber igjen av dynamobørstene ett år siden, skifta dem på dagen og alt var bra igjen! Forrige eier var volvo entusiast deluxe, tok bra vare på bilen, han hadde kun funnet en rustflekk et par år tilbake, og fikset det med en gang.. så ingen fare :)

litt dårlig oppdatert her, bor på hundhamaren nå, 10 min uttafor byen.. ;) men flytter til meråker snart, hjem til foreldrene mine, ble arbeidsledig et par uker siden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider