lars y Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Yo fellow Golfers! Nå er jeg dritt lei orginal setet mitt i golfen, når jeg tar en litt skarp sving sklir jeg omtrent ut av setet... Det jeg lurte på var hvor jeg kan få taki noen litt tøffe racing-seter til en gunstig prislapp??... Kan jo legge inn forskjellige linker til div sier som selger racing seter. En ting til, hva mer må jeg ha for å få de racing setene til å passe inn i golfen? Yours. Lars Ystrøm Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Kjøp deg GTi-interiør. Betraktelig mye bedre. Norsk bildelesenter har kanskje noe, så ta kontakt med de. "Racing"/bøttestoler fører vel bla. Kollevold såvidt jeg vet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Eller et fra Polo 6n sitt CC :) dem er mye dypere enn GTi / Vr6 interiørene.. NBS har dette også (kanskje) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg vet om et GTI interiør uten dørsider til 1000kr, JA 1000kr! Send meg pm så får du nr til selger. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg vet om et GTI interiør uten dørsider til 1000kr, JA 1000kr! Send meg pm så får du nr til selger. Er vel ikke tilfeldigvis en i hgsd som selge disse?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis en i hgsd som selge disse?? Jo, Lui.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Om du ikke tar de orginale har vell mobilsentrum noen billige universale stoler. Hvordan det er med understell o.l er for meg noe uvisst, men sikkert ikke så bra..... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 skulle du ikke finne noe av interesse i norge, har naboene våre i sverige mye billige brukte gti/vr6/gt interiør til priser man kan leve med.. sjekk blocket.se så finner du kanskje noe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg