Adzam Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hei, har ganske mye små riper etter is-skrape etc. Når det er sol eller mørkt ute med gatelys, skinner hele ruten opp noe som er irriterende. Så de hadde noe greier på Gasolin.no http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_reviews&products_id=133 men syntest det var en litt stiv pris, ivertfall før jeg ser resultatet. Noen som har erfaring med dette settet eller noe annet som kan anbefalest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har ikke noen erfaring med det settet, men koster det så mye mere å få slipt ruten av noen proffe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Spurte en gang i fjor på et bilpleie verksted, tror prisen ble rundt 2000 lapper Det er det samme for ny rute med delkasko for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det hørtest veldig dyrt ut, tror jeg ville sjekket med noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg