Gå til innhold

renovering av b230et og montering i 240.. B230K -> B230ET

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

ekke nå mekanisk som e feil hos d. heller ikke t me. annæ einn ein lettere slitt turbo :p fan va skøj når e tæstæ meir trøkk. enætje ke e havnæ på men reiv c sidelengs rett fram på bånn gass på tvåan. vått føre men ska litt t før dæ skjer :p

er noe slik jeg savner!!!!!!!!

får ikke til noe sånt med bruksbilen selv om den ikke har slitt turbo:wonder:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg trodde ikke jeg skulle få så mye problemer, men når man først begynner å tukle/mekke så er det alltid noe som blir skadet/viser seg å være def. og det kan lett dra med seg andre ting som gjør at man blir plaget!!

menne takker for støtten!!:D :volvsmile

hehe du er ikkje aleine der Vomaz,

har so j***** med problemer eg oxo, men no står vertfall svinghjulet riktig,

vurderer å la dei på verksted sjå litt på den om eg ikkje finner ut noe i morgen,

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haltech e6x e jo grett. e får komplett mæ 762cc dyse og coilæ og heile pakken t ein veldi FIN pris ;)

ja, e får sjå ettersom man har bærre halv skatt i desember så blir det kanskje noen ekstra slanter å rutte med!!!! :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjøpt nye pluggledniger, fordelerlokk, rotor, plugga, også lånt en tomgangsmotor og tempføler *typ: 0 280 130 032* uten noen forandringer på situasjoen som er at motoren går ujevnt og ligger på ca 1000rpm og har ca 18 grader på tenningen..

såe har bestilt NY tempføler så får vi se hvordan motoren blir med ny føler tilkoblet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
er jo masse alternativer men når man først kjøper sprut så ta litt ekstra i. jeg har jo planer om et haltech e6x men lurer på om jeg ikke bare skal går for autronic sm4.

ja, får se hva det blir til, kjekt med litt alternativ da man fremdeles er fersk i gamet:partyon: :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider