Gå til innhold

bakskjerm?

Ranger emnet

angstkid

Anbefalte innlegg

du må jo kappe ut på den bilen du skal sveise på.. så må du tilpasse så baksjermen og bilen passer.. og sveise på igjen.. ska du jøre det riktig må du bruke tang og slike ting å lage brett på platene å skjøyte.. vanskelig å forklare på nett.. eller så kan du bare lage den nye bakskjermen perfekt så den passer rett i hullet du kutter ut.. å sveise i.. tar ikke så lang ti.. alt etter hvor fort du jobber.. hvor god tilgang du har på verktøy... hvor heldig du er med tilpassinge.. er vel egentlig en grei jobb...

du må jo sparkle etterpå for å få detr strøkent.. åsså slipe ned til metallet før du sveiser men det er fort jort:) åsså lakking da!

tar litt tid men ikke ALTFORR lang tid:)

ta bilder underveis da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres veldig bra ut!:) er jo ikkje så veldig vanskeli.. er jo bare å få en høvelig sveis.. åsså sliper du jo ned med vinkelsliper eller noe.. åsså sparlker.. så sveisen trenger jo ikkje bli bra!..

det kommer sikkert til å gå veldig bra:)

ja PEIS på med bilder"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det som er så "arti" er at bilden min sto helt i ro når det skjedde... Var på jobb, da jeg var ferdig på kvelden så jeg bilen slik.. en eller anna lastebil eller noe som har kjørt på den! jobber på en plass der det er mange lastebiler som kjører, men ikke noe innesperra så kan ha vært hvem som helst.. har anmeldt det iallefall, selv om jeg har lite tro på at det vil hjelpe..

90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt)

86' Volvo 240 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja.. såpass.. kjipt d da:( kunne se ut som en typisk breisladd-skade:P

irriterende når folk dulter bort å det blir slike store skader også sier de ikke ifra:(

har du funnet deg bakskjerm eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider