Volvo 245T Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kan sendes på e-post.Tja gi et bud da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei!er veldi interisert i motoren om den er i ok stand...noe problem me den eller større slitasjer?5tusen da får en med alt en treng til og bygge om til turbo bil? Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei!er veldi interisert i motoren om den er i ok stand...noe problem me den eller større slitasjer?5tusen da får en med alt en treng til og bygge om til turbo bil? Hei! Motoren er i ok stand, regner med du har fått med deg km standen, men er ovverrasket over hvor bra den var i forhold til det.For 5 tusen skal du få med absolutt alt ja. Hvilken bil skal den stå i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 jeg trenger en 5 gir manuell kasse :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 jeg trenger en 5 gir manuell kasse :) Desverre stod det automat på denne bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hva har du ijenn av el-nett til bilen? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 alt er intakt foreløpig, kommer til å holde igjen det som hører til motor til den er solgt, noe spesielt du tenkte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 faren min kan kanskje bytte turbo (med mellomlegg), om du ikke får solgt motoren til "grei pris".. 5k er jo latterlig billig.. jeg hadde kjøpt den på dagen om jeg hadde trengt motor/hatt plass.. kunne jo bare slengt toppen på en b230ft/fk bunn, evnt bare kjøpt inn noen spm råder, stempler, etc. så hadde man hatt renovert grom-motor for under 15k totalt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 alt er intakt foreløpig, kommer til å holde igjen det som hører til motor til den er solgt, noe spesielt du tenkte på? er el-nettet til bilen og med helst el nettet til motor styringen. "ikkje de som er på motoren" men alt rundt motoren å resten av bilen. men har kansje motor styring el-nett liggendes som kansje passer. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Er det sperr på bilen? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Er det sperr på bilen? Ingen sperr desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg har en volvo 144 67mod som jeg skal selge. er litt jobb men er i daglig bruk å er godkjent til april 04.. ikke mye rust, har vert rustsveist, litt slitt interiør, motor er en b20 med r-kam så den tåler ikke lavt turtall. elektrisk ok. original volvo 46 rød! grynnet bakskjermer.. har bilder om interesse.. er interessert i motor og felger da jeg har en 240 også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg trenger en 5 gir manuell kasse :) Det har jeg.... Men, selger du kun turboen? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg har en volvo 144 67mod som jeg skal selge. er litt jobb men er i daglig bruk å er godkjent til april 04.. ikke mye rust, har vert rustsveist, litt slitt interiør, motor er en b20 med r-kam så den tåler ikke lavt turtall. elektrisk ok. original volvo 46 rød! grynnet bakskjermer.. har bilder om interesse.. er interessert i motor og felger da jeg har en 240 også:) Er desverre ikke interessert i bytte da jeg ikke har tid til å holde på med bil en stund fremover grunnet husprosjekt.Men må gjerne legge inn bud på motor og felger, evt hel bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det har jeg.... Men, selger du kun turboen? Helst ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg