wimsen Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 halla, trenger styrestag, stabstag (og det endestykket etter), spindel, og muligens mer..! Må få sett på bilen min om det er noe mer som er fucka etter vannplaning! Har du dette og kan gi meg en god pris på det? ;) Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei! nå blir muligens hele bilen solgt, men hvis den alikevel blir solgt i deler fra min side, er servotannstangen komplett reservert.Men fjørbein etc har jeg fortsatt da. Skal få alt meget billig i så fall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hva er en servotannstang..:P trenger de delene som eg spurte om, og dempere faktisk..! gi meg en pris på det du har da... Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hugubakken Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei! nå blir muligens hele bilen solgt, men hvis den alikevel blir solgt i deler fra min side, er servotannstangen komplett reservert.Men fjørbein etc har jeg fortsatt da. Skal få alt meget billig i så fall:) selger du fram lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja så sant ikke hele bilen blir solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240t Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 åssen eksos er det pån ,selger du det? Siter Volvo 240TIC++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er original eksos..2 1/4" tror eg..har dialog med en kar fra ålesund som muligens vil kjøpe hele bilen.Om han ikke vil ha den er hver minste del til salgs, men avventer og ser hva han bestemmer seg for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei! Motoren er i ok stand, regner med du har fått med deg km standen, men er ovverrasket over hvor bra den var i forhold til det.For 5 tusen skal du få med absolutt alt ja. Hvilken bil skal den stå i? oki..men blir heile bilen solgt no? er forsatt veldi interisert i motoren.. her er ett bilde av bilen som motoren kunne fått en fin plass i:volvopower: og golfen som står siden av er foresten til salgs. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Meget pen bil, hadde gjort seg med en turbomotor der ja:) mest sannsynlig kommer det en kar og henter den neste helg, men, skulle det skjære seg kan jeg holde av motoren til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 er takluke på bilen?? skulle hatt taktrekk om ikke bilen blir solgt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettis Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hvor mye skal du ha for vannpumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 er takluke på bilen?? skulle hatt taktrekk om ikke bilen blir solgt..:) Er takluke ja, får se da hva som skjer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hvor mye skal du ha for vannpumpa? Selger den desverre ikke løst..men det er jo veldig billig med en ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Takktakk;) ha de hadde vår goll... Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 trenger venstre frontlykt til en volvo 740 jeg .. vis noen har? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg