Gå til innhold

hvilken 242 ville du helst hatt?

Ranger emnet

240 V8 POWER

Anbefalte innlegg

blir flathood med nye lykter på min iallefall..typ 83mod

syns det er coolt med de runde lyktene og monstergrillen hvis resten av stuker muliggjør dette..så det ser bra ut..

HATER forøverig gamle ræva

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gamle typen med orginalt utsende, senk, store felger og stoooor motor.. ellers så syns jeg ofte at hvite 242'r med nye fronten er litt fint.. men den gamle fronten er helt rå og agresiv :D

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamletypen; runde lykter, 264 baklykter, kanskje GT grill med ekstralys, skikkelige brede sorte eiker kantfelger med krom kant, senk, lyseblå metallik, hvite blinklys. Motor: V8er

Nyetypen; flathood, 5felts baklykter med hvit blink ryggelys og tåkelys, bross, usa blink, sorte lister, RS blå farge, brede hvite compo felger. Motor: Turbo 4er.

Ombygging fra gammeltype til nytype er å stjele bilen sjel :(

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamletypen; runde lykter, 264 baklykter, kanskje GT grill med ekstralys, skikkelige brede sorte eiker kantfelger med krom kant, senk, lyseblå metallik, hvite blinklys. Motor: V8er:(

der er jeg uenig!!

ikke v8 i volvo!! RØDBLOKK!!

men det er min mening..liker de gamle baklyktene best jeg..

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider