Are88 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Lurte litt på hvordan Corradoen liker KN filter om vintern. Er det lurt å bytte til org filter når vintern kommer? er forresten G60 Burde jeg gjøre noe spesiellt før vintern kommer for eks.tectyl behandling eller lignende før vintern? har 0 rust nå og vil helst ikke ha noe mer :P Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Generelt for alle biler er tectylbehandling veldig bra, vil du passe på lakken kan du få lagt på et spesielt "voks"-greier, husker ikke hva det heter i farten, men noen kaller det teflonlag, andre "glass"lag... Alt av gummilister osv er det smart å bruke silikonstift på osv, slik at disse ikke blir sprøe å sprekker... Er jo tross alt gamle biler dette her, så er heller ikke dumt å btyte ut disse.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 så at gummilistene mine, ihvertfall ved taket og ved takluka, har blitt sprøe sprukket opp endel. Hvor får jeg kjøpt sånne lister? vanskelig å bytte selv?? Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 du får dem på møller, ellers sjekk biler som skal hogges, de er som regel i god stand. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ok, takker Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg