Gå til innhold

Motor + skinninteriør til 88 corolla

Ranger emnet

Sower

Anbefalte innlegg

jeg lurte på om det er noen her som har peiling på noen sider der jeg kan finne skinninteriør til toyota corolla 88-92 modell, siden det orginale interiøret suger... -.^

og det store spørsmålet!

hvilke motor som er ca. 130-150hk kan passe i en corolla? (evnt. gear til motor)

en slik:

1249443-bilde1-22092006034.jpg

holder på å tenker ut til neste prosjekt, og siden jeg har hadd corolla før *savner*

og kan man hente en bil fra sverige som delebil uten å betale momsen og avgiftene? :)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

hmm det er ikke noen skininterior til de bilene så vidt jeg vet ... men iterioret til gt-i en er ganske fint....

De finnes noen motorerer som passer "rett inn"

Du kan sette inn gt-i motoren .

Det er en 1.6 liter , den heter 4age og har ca 124 hester .

Det finnes også en kompressor versjon av over nevnte motoren.

Den her 4agze og har mellom ca 145 - 160 hester. I tillegg har den ca 45 %

mere moment ...

Den sist nevnte trenger endel kobling...

Jeg har 2 komplette 4age motorer hjemme ...

Japser er bra biler, men faen som dem ruster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nesta nødt til å være noe skinninteriør til den.. eller så er det å finne en plass der dem selger lær e.l og trekke om og modifisere noe skinnseter fra eventuelt en civic? er litt like.. =\ hadde vært utrolig å få til en badass corolla for en gangs skyld..

hva er gjort med motorene? gått langt? og hvilke pris har du på dem?

*bare lurer* :D

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

understell tenker du bremser, eller er det mer som må til her... noen corollaer (ikke gti.. husker ikke typ betegnelse) har jo 115hk, og den gti motoren yter jo 125 ca.? så må det mye til da?

er forresten ikke noe interiør til dørpanel fra andre biler feks. golf eller noe som kan passe til en corolla? (skinn) skinn+bil = must

corollaer har ekkle mønster..

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i allverden skal du med skinnseter i en sånn type bil? Kjøp deg en mercedes hvis du ønsker skinnseter. Heller tvilsomt at det ble levert skinnseter til disse. Og skal du trekke om seter,snakker vi 10-20 tusen i arbeid.Nei kjøp deg noen tøffe bøtteseter istedet :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lei av det org interiøret.... noe annen grunn er det ikke... og var bare et spørsmål. :) tjah... skal bli noe vanskelig å finne en slik motor til corolla inærheten her tenker jeg, iallefall om den skal være i god stand.

Får vel bare holde øynene skikkelig åpen ;)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider