høgis Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Enormt pen bil! E60 blir bare penere og penere for hver gang jeg ser en :)Denne må du virkelig være stolt av :) Har du opplevd noen ubehagelige overraskelser med tanke på kompressoren? At slitedeler, LMM, osv. ryker raskt? Og.. måtte du valse bakskjermene for å få plass til de gromhjulene? :D Har bare positive erfaringer med kompressoren. Fikk den siste oppdateringen fra ESS her om dagen. Nå sperrer den på 7000 (isteden for 6500). Men det er ikke ofte jeg tyner den opp til rødfeltet da. Måtte ikke valse noe, for å få plass til 20'erne. Var veldig skeptisk da jeg monterte hjulene 1. gangen. Så veldig trangt ut. Men ingen subbing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Denne er nydelig! Beundrer den like herlig hvert år på bmwccn treff..! Får nok oppmerksomhet denne bilen.. og det er ikke rart! synes personlig at Acs er nydelig på disse bilene.. men da med M-tech front.. liker ikke acs fronten, men resten er nydelig! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Lyst å selge en vakker dag ? Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 jeg finner ikke ord som kan beskrive bilen din... men den var og er bare deilig :worshipbm: Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Vakker bil! Jeg liker det du har gjort med den:) Er den godkjent med kompressoren? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg